مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

تمام ارکان آموزش و پرورش البرز مامور به ایفای نقش در حوزه عفاف و حجاب هستند

حجرگشت گفت: تمامی ارکان آموزش و پرورش استان البرز از صف تا ستاد مامور هستند در این زمینه که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز است، کار شایسته و فاخر انجام دهند.
کد خبر: ۶۶۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶ - 21April 2024
تمام ارکان آموزش و پرورش استان مامور به ایفای نقش در حوزه عفاف و حجاب هستندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «علی حجرگشت» مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در اولین نشست کمیته عفاف و حجاب اداره کل آموزش و پرورش این استان موضوع عفاف و حجاب را یکی از موضوعات بسیار مهم عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی ارکان آموزش و پرورش استان از صف تا ستاد مامور هستند در این زمینه که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز است، کار شایسته و فاخر انجام دهند.

رئیس ستاد عفاف و حجاب اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان برخی اقدامات در حوزه آموزش و پرورش افزود: تمامی فعالیت ها در آموزش و پرورش استان باید پیوست عفاف و حجاب را همراه با خود داشته باشد و برگزاری جلسات مشاوره با محوریت عفاف و حجاب توسط اداره انجمن اولیا و مربیان، کار های تبلیغی و ترویجی در مدارس و نواحی، برگزاری جلسات مدیران با محوریت عفاف و حجاب و همچنین برگزاری بیش از ۳۰۰ کرسی آزاد اندیشی برای پاسخگویی به شبهات و گره‌های ذهنی دانش آموزان در موضوع عفاف و حجاب از جمله اقداماتی است که صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ضمن اشاره به آیین نامه اجرایی مدارس ادامه داد: قانون ظرفیت های زیادی را برای نقش آفرینی در موضوع عفاف و حجاب پیش‌بینی کرده و تمامی مدیران مدارس استان مطابق آیین نامه اجرایی مدیران مدارس در این زمینه وظیفه و مسئولیت دارند.

حجرگشت با اشاره به سالن های ورزشی آموزش و پرورش استان عنوان کرد: در این زمینه هم باید تمامی قوانین رعایت شود و هیچ فردی حق هنجارشکنی در اماکن ورزشی متعلق به آموزش و پرورش را ندارد.

وی گفت: در مسئله امتحانات نهایی نیز یکی از موضوعات مورد اشاره رعایت قانون جمهوری اسلامی ایران یعنی عفاف و حجاب است و قوانین باید در حوزه های امتحانات نهایی رعایت گردد.

این مسئول خاطرنشان کرد: وضعیت مدارس استان در زمینه عفاف و حجاب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و یکی از شاخص های مهم ارزیابی مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان مسئله رعایت عفاف و حجاب خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار