بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت تأسیس سپاه پاسداران؛

سپاه پاسداران با الگوگیری از مکتب سرخ عاشورا، دژ مستحکمی برای نظام و انقلاب اسلامی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت دوم اردیبهشت‌، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱ - 21April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به مناسبت دوم اردیبهشت‌ سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الحمن الرحیم

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللهِ‌ وَ عَدُوَّكُمْ وَ آخَرينَ مِنْ دُونِهِمْ لا تَعْلَمُونَهُمُ اللهُ يَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَيْ‌ءٍ في سَبيلِ اللهِ‌ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَ أَنْتُمْ لا تُظْلَمُونَ.

«دوم اردیبهشت ماه از سوی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید و به لطف خداوند بزرگ خوش خواهد درخشید‌.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبری و هدایت‌های الهی امامین انقلاب در طول بیش از چهاردهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، با الگوگیری از مکتب سرخ عاشورا، دژ مستحکمی برای نظام و انقلاب اسلامی در برابر انواع تهدید، تحریم و توطئه‌های اردوگاه استکبار و استعمار در راس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و صهیونیستم شده است.

کارنامه درخشان این نهاد انقلابی در چهار دهه گذشته نشان دهنده این جمله تاریخی حضرت امام(ره) است که فرمودند ا" اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. چنانکه مشاهده کردیم در عملیات وعده صادق در روزهای گذشته، جان برکفان سپاه به نمایندگی از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه مظلومین عالم هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد. 

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دلها و مرد میدان عمل، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس این نهاد انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب، فرماندهی کل قوا، همه پاسداران جان برکف و خانواده‌های معززشان تبریک می گویم و برای عزیزان بی توقع اما قدرتمند سپاه پاسداران در راه رسالت های بلند و خطیرشان، از درگاه خداوند قادر متعال، سربلندی، عزت و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها