استاندار بوشهر:

سپاه نقشی غیر قابل انکار در پیشرفت نظام اسلامی داشته است

«محمدی زاده»گفت: سپاه پاسدار نقشی غیر قابل انکار در پیشرفت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف داشته است.
کد خبر: ۶۶۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ - 21April 2024

سپاه نقشی غیر قابل انکار در توفیقات نظام جمهوری اسلامی داشته استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر،«احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت «امام خمینی» (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تأسیس شد و در بیش از چهار دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تأثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه‌های مختلف هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیر قابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ایستاده است.

محمدی زاده تصریح کرد: هر زمان، خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه‌های دفاعی و نظامی، در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بویژه در مناطق محروم، افتخارات بی نظیری داشته و تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها ابراز داشت: این عملیات، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار