نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

جنگ اصلی در حوزه فکری، شناختی و ادراکی است

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: جنگ اصلی در حوزه فکری، شناختی و ادراکی است و این حوزه‌ای است که دشمن به آن امید بسته و این بخش در حیطه کار دانشگاه و حوزه است چرا که جنگ دانش است و باید با فکر حرکت کرد.
کد خبر: ۶۶۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴ - 21April 2024

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: جنگ اصلی در حوزه فکری، شناختی و ادراکی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه شامگاه (شنبه) در یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور بسیج دانشجویی در سرسرای دانشکده فنی این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در خصوص برپایی کرسی‌های آزاداندیشی تدبیر کنند و در این زمینه از مجموعه‌های بسیج دانشجویی و نهاد رهبری در دانشگاه و نیز اساتید انتظار می‌رود فعال باشند چرا که مورد تشویق و اصرار رهبری است.

وی بر لزوم برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه و حوزه تاکید کرد و گفت: این مهم تا جایی باشد که انسان‌ها بتوانند آزادانه صحبت کنند و پاسخ بشنوند تا شبهات برطرف شود. جنگ اصلی را در حوزه فکری، شناختی و ادراکی باید دانست. این حوزه‌ای است که دشمن به آن امید بسته و این بخش در حیطه کار دانشگاه و حوزه است چرا که جنگ دانش است و باید با فکر حرکت کرد.

حجت‌الاسلام غفوری همچنین پاسخ ایران به رژیم اسرائیل را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ایران با ژست ابرقدرتی به صورت رسمی و روشن اعلام کرد که اسرائیل را برای تنبیه می زند و به آن عمل کردیم. چرا در شرایط عملیات وعده صادق باید عده ای در داخل داشته باشیم که اینقدر شرافت خود را از دست داده باشند که از جنایتکار ترین موجودات کره خاکی دفاع کنند؟

در پایان این مراسم از فعالان دانشجویی یادواره شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها