امام جمعه مشگین شهر:

حساب ۱۰۰ امام منطبق بر ایدئولوژی انقلاب است

حجت الاسلام «باوقار» گفت: حساب ۱۰۰ امام با خیر و برکت بیشمار منطبق بر ایدئولوژی انقلاب اسلامی در حمایت از محرومان است.
کد خبر: ۶۶۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ - 21April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام «رضا باوقار» امام جمعه مشگین شهر در همایش تبیین جایگاه حساب ۱۰۰ امام (ره) در مشگین شهر اظهار داشت: ۳۱ فروردین سال ۵۸ امام راحل با نگاه ارزشی حساب ۱۰۰ را برای ساخت مسکن محرومان افتتاح کردند تا متمولان و خیران جامعه را به ساخت مسکن نیازمندان ترغیب و تشویق کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حساب ۱۰۰ امام منشا خیرات و حسنات بیشمار بوده و در سایه‌ای حساب و شکل گیری بنیاد مسکن در کنار ساخت، کمک رسانی به خانواده‌های نیازمند را در اجاره، رهن، تعمیر و تجهیز واحد‌های مسکونی شاهد بودیم.

امام جمعه مشگین شهر گفت: خیران گمنام در قالب حساب ۱۰۰ تلاش می‌کنند تا بی منت در خدمت محرومان باشند و همه ساله مقام معظم رهبری و سران قوا با واریز مبلغی به حساب ۱۰۰ امام سعی می‌کنند تا جایگاه و ارزش این حرکت نیک و ماندگار امام راحل را جاودانه نگهدارند.

باوقار عنوان کرد: متاسفانه تبلیغ و تبیین حساب ۱۰۰ امام آنطور که شایسته است انجام نشده در حالی که با بیان حقیقت این امر و خدمات بنیاد مسکن به راحتی می‌توان کمک‌های بیشتری را جمع آوری کرد.

وی افزود: گروه‌های جهادی و نهاد‌های غیردولتی در ساخت و واگذاری واحد‌های مسکونی برای محرومان پیشقدم بوده و همچنان با نگاه جهادی می‌توان در این عرصه موفق عمل کرد.

امام جمعه مشگین شهر تصریح کرد: در کنار خیران و کمک‌های مردمی باید سهم دولتی نیز در این حوزه مشخص شود تا ما بتوانیم از همراهی مردم خیرخواه و نوعدوست بیشتر بهره بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار