شهید «اسماعیل اعلمی»:

با سرمشق قراردادن امام علی (ع) در میدان‌های مسابقه به مبارزه بپردازید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «اسماعیل اعلمی» آمده است:‌ به ورزشکاران اسلام توصیه می‌کنم که قیدوبند‌ها و اسارت‌های قلبی را بگسسته و فقط با اتکای به خداوند و سرمشق قراردادن امام علی (ع) در میدان‌های مسابقه به مبارزه بپردازید.
کد خبر: ۶۶۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۱ - 22April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «اسماعیل اعلمی» سال ۱۳۳۹در اردبیل چشم به جهان گشود. وی که در رشته ورزشی وزنه‌برداری با کسب مدال در مسابقات جوانان آسیا برای کشورمان افتخارآفرینی کرده بود، در تاریخ یازدهم  آبان سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ در منطقه کله‌قندی کردستان عراق به فیض شهادت نائل آمد.

در بخشی از وصیتنامه شهید «اسماعیل اعلمی» خطاب به ورزشکاران آمده است:

اینجانب به‌عنوان ورزشکار در سطح کشور به ورزشکاران اسلام توصیه می‌کنم که آن قیدوبند‌ها و اسارت‌های قلبی را بگسسته و فقط با اتکای به خداوند نیروی ایمان و سرمشق قراردادن اسدالله غـــالب علی (ع) در میدان‌های مسابقه که بدون شک می‌تواند در صدور انقلاب و شناساندن انقلاب و اسلام خیلی مؤثر باشد به مبارزه پرداخته تا اسم این از خدا بی‌خبران و کافران را از صفحه ورزش دنیا محو کنیم.

بارالها خودت به ورزشکاران ما نیرو عطا کن که به‌واسطه آن بر این سلطه‌گران شرق و غرب چیـره گشته و دل‌های ورزشکاران ما را همواره بیدار نگه‌دار و یک‌لحظه آن‌ها را به حال خود نگذار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها