پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰ - 21April 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان سپاه  مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسدارانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

فرمان تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خميني (ره) اقدامی بنيادين و مدبرانه در تاريخ ايران اسلامی و نشانه بصیرت و دوراندیشی حکیمانه  بنیانگذار  انقلاب اسلامی ایران در تشکیل نهادی مقتدر، جهادی، انقلابی، و مردمی برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله موفق و پیروزمندانه با توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های دشمنان نظام اسلامی است.

  عملکرد درخشان سپاه پاسداران در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی،  در حفظ مرزهای ايران اسلامی، حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور موثر در دوران دفاع مقدس، خنثی  نمودن توطئه‌ه دشا و دسیسه‌های دشمنان عليه جمهوری اسلامي، شکست توطئه گروهک‌های دست نشانده آمریکا و اسرائیل جنایتکار  مانند داعش، تقويت محور مقاومت، مشارکت در توسعه کشور و همراهي در توسعه فرهنگی و علمی، از جمله دستاوردهای اين مولود خجسته انقلاب اسلامی است.

این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در  همه عرصه‌ها نشان داده است و دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته است همگام با سایر نیروهای مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.

 اينجانب ضمن تبريک اين روز خجسته به محضر همه فرماندهان، پاسداران، خانواده‌های شهدای پاسدار و سبزپوشان سرافراز لشکر 57 حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان سلامتی، سرافرازی و سربلندی همه اين عزيزان را از درگاه پروردگار متعال  مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها