عبدالملک الحوثی:

اسرائیل کودکان را بر اساس دشمنی شدید با مسلمانان تربیت می‌کند

رهبر انصارالله یمن گفت: حکومت عربستان سعودی اقدام به تغییر شیوه‌های درسی و آموزشی خود کرد و پایه اساسی و سقف عملی تغییرات آموزشی را موضوع یهودیان صهیونیست و اسرائیل قرار داد.
کد خبر: ۶۶۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵ - 20April 2024

الحوثی: ملاک آل سعود و امارات رضایت صهیونیست‌هاستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز (شنبه) در سخنانی اظهار داشت: ملت یمن، طرح و برنامه‌ای دارد که مبتنی بر هویت ایمانی و رهایی از وابستگی به دشمنانش است.

وی با بیان اینکه بسیاری از ملت‌های امت اسلام از وابستگی رنج می‌برند، افزود: عربستان سعودی اقدام به تغییر شیوه‌های درسی و آموزشی خود کرد و پایه اساسی و سقف عملی تغییرات آموزشی را موضوع یهودیان صهیونیست و اسرائیل قرار داد (هرگونه مطلبی علیه صهیونیست‌ها را از شیوه‌های آموزشی حذف کرد).

الحوثی ادامه داد: آل سعود حتی نسبت به حذف آیات قرآنی که از جنایات یهود یا رسوا کردن آن‌ها و افشای حقیقت آن‌ها برای مردم و نیز هشدار درباره آن‌ها می‌پردازد، از کتاب‌های تحصیلی و آموزشی اقدام کرد.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: آل سعود به یهودیان صهیونیست بیشتر از قرآن احترام می‌گذارند؛ بدون اینکه از این کارشان خجالت بکشند.

وی عنوان کرد: آل سعود، آیات قرآنی را که سبب خشم یهودیان صهیونیست شده، از کتاب‌های درسی حذف کرده‌اند؛ چرا که ممکن است مانعی در برابر عادی‌سازی روابط آن‌ها و وابستگی‌شان باشد.

الحوثی افزود: آل سعود حتی احادیث نبوی را به شکل کلی یا جزئی حذف کردند. سقف آل سعود، جلب رضایت اسرائیل است که ظلم بزرگی به نسل‌هاست.

رهبر انصارالله تاکید کرد: آل سعود، برخی از معانی و مفاهیم آیات قرآنی را در راستای جلب رضایت اسرائیل تغییر داده اند. آل سعود در راستای تغییر نگاه‌ها به اسرائیل گام برداشته و این رژیم را که دشمن است، به عنوان دوست تبلیغ کرده اند.

وی گفت: یکی از رهبران آل سعود تا حدی پیش رفت که درباره رژیم اسرائیل گفت که اسرائیل همپیمان آینده ما است. این در حالی است که ما شاهد حجم دشمنی و خصومت اسرائیل با اسلام و مسلمانان و حقد و کینه آن نسبت به اعراب و مسلمانان هستیم.

الحوثی خاطرنشان کرد: شعار یهودیان صهیونیست، «مرگ بر اعراب» است؛ این شعار را بلند فریاد می‌زنند و بر اساس آن عمل می‌کنند.

وی افزود: امارات هم (برای جلب رضایت صهیونیست‌ها) همین کار‌های عربستان سعودی را انجام داده و شیوه‌های درسی و تحصیلی را به گونه‌ای تغییر داده که نگاه دوستی و اعجاب‌برانگیز درباره رژیم صهیونیستی دارد.

الحوثی اظهار داشت: امارات نسل و کودکانش را طوری تربیت می‌کند که اسرائیلی‌ها را به عنوان دوست و همپیمان و شریک بپذیرند.

وی تاکید کرد: این در حالی است که رژیم اسرائیل هیچ تغییری در شیوه‌های درسی و سیاست آموزشی خود ایجاد نکرده و کودکانشان را بر اساس دشمنی شدید با مسلمانان تربیت می‌کنند.

الحوثی گفت: خصومت و دشمنی شدید یهودیان (صهیونیست) با مسلمانان از کودکی تا سالخوردگی در چارچوب یک برنامه کاری خصمانه با امت اسلام ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها