منتخب مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود:

قانون جامع ایثارگری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است

«موسوی» گفت: قانون جامع ایثارگری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و شهدای والامقام دین بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند و همه ما مدیون ایثارگری این عزیزان و خانواده آنها هستیم.
کد خبر: ۶۶۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ - 20April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «سید جمال موسوی» منتخب مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود به همراه رئیس بنیاد شهید شهرستان ماهنشان امروز با حضور در بنیاد شهید استان با «عباس برزگر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه سید جمال موسوی منتخب مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود با بیان اینکه قانون جامع ایثارگری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و شهدای والامقام دین بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند و همه ما مدیون ایثارگری این عزیزان و خانواده آنها هستیم.

وی یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های خود در مجلس را خدمت به جامعه ایثارگری عنوان کرد و گفت: پرداختن به موضوع قوانین برجای مانده و قوانین جامع ایثارگری به عنوان معتمد مردم با توجه به اینکه این قشر زحمت زیادی برای اقتدار کشور کشیده‌اند و امنیتی که در کشور حاکم است مدیون ایثارگری و خون شهدای والامقام هستیم.

منتخب مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم دین خود را نسبت به این عزیزان ادا کنیم و از رهنمودهای مسؤولان بنیاد شهید و اعلام موانع اجرای قانون جامع ایثارگری استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگری با مشکلات زیادی درگیر هستند، افزود: امیدوارم به عنوان معتمد مردم بتوانم به این وظیفه سنگین عملکرده تا مسائل و مشکلات جامعه به‌ویژه در خصوص مسائل جامعه ایثارگری نتیجه‌بخش باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این دیدار پرداختن به حقوق جامعه ایثارگری را به عنوان یک شهروند و ایثارگر دارای امتیاز مضاعف، با اهمیت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بحث قانون ایثارگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: قانون جامع ایثارگری دارای تعدد فراوانی است که متاسفانه مشکل در این زمینه عدم اجرای کامل قوانین در دستگاه‌‌های اجرایی است و به گفته معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید که چندین دوره نماینده مجلس بوده است قوانین ایثارگری ۳۳ درصد اجرایی و محقق شده است.

برزگر با اشاره اینکه ایثارگران انتظار تحقق و اجرای این قوانین را دارند، یادآور شد: امیدواریم از ظرفیت نمایندگان در راستای تحقق انتظارات ایثارگران بهره‌مند شویم تا راهکارهایی ارائه شده و گره‌ای از مشکلات این عزیزان باز شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها