برگزاری جلسه کمیسیون امور آموزش و پژوهش دفاع مقدس و مقاومت در البرز

یکصد و بیست و ششمین جلسه کمیسیون امور آموزش و پژوهش دفاع مقدس و مقاومت در استان البرز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای سطح علمی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس در این استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ - 20April 2024

برگزاری یکصد و بیست و ششمین کمیسیون امور آموزش و پژوهش دفاع مقدس و مقاومت در استان البرزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز،  یکصد و بیست و ششمین جلسه کمیسیون امور آموزش و پژوهش دفاع مقدس و مقاومت که در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز برگزار شد، به بررسی و تصویب موارد مهمی که در این زمینه اختصاص داشت؛ پرداخت.

در این جلسه، صلاحیت علمی و تخصصی یکی از داوطلبان تدریس این درس توسط اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و پس از تایید، پرونده وی برای ادامه مراحل بعدی به مراجع ذیصلاح ارسال شد و همچنین بررسی و نهایی شدن برنامه‌های معاونت آموزش و پژوهش اداره کل برای سال ۱۴۰۳ که در این بخش نیز، برنامه‌های مربوط به سرکشی از اساتید پیشکسوت، زمانبندی کمیسیون آموزش و نشست‌های مشترک با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایی شد.

کمیسیون امور آموزش و پژوهش دفاع مقدس و مقاومت نقشی اساسی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ارتقای سطح علمی و پژوهشی در این حوزه دارد. این کمیسیون با بررسی و تصویب برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، زمینه را برای تربیت نسل‌های آینده انقلاب اسلامی و انتقال آموزه‌های ارزشمند دفاع مقدس به آن‌ها فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار