نماینده ولی فقیه در استان همدان:

زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه نیازمند راه اندازی اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان هستیم، گفت: متاسفانه زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است.
کد خبر: ۶۶۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳ - 19April 2024

زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: خروجی این جلسات باید منجر به رفع مشکلات مردم شود.

وی با بیان اینکه نیازمند راه اندازی اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان هستیم، افزود: متاسفانه زیر ساخت‌های تربیتی در استان ضعیف است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: مراکزی که امروز به اسم اردوگاه‌های تربیتی از آن یاد می‌شود، تنها کاربرد تفریحی دارند و تربیت محور نیستند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اردوگاه تربیتی در همدان صروری است که هم در سند فرهنگی به آن تأکید شده و هم در مصوبات سال گذشته آمده است.

شعبانی عنوان کرد: ظرفیت‌هایی که امروز در اختیار نهادها و ادارات مختلف می‌باشد، همه متعلق به مردم و جوانان این شهر است و هیچ کس مالک آن نیست.

وی افزود: یکی از مراکز بهزیستی در محدوده عباس‌آباد سالیان سال متروکه بود که در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی این ظرفیت شناسایی شد.

امام جمعه همدان تاکید کرد: در این جلسه مصوب شود، این اردوگاه اگر به مزایده گذاشته شود، زیر نظر بهزیست و در اختیاز توانیابان و نسل جوان باشد‌. این مرکز باید به اردوگاه تربیتی برای استفاده جوانان تبدیل شود نه صرفا باغ تفریحی.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: وجود خوابگاه دانشجویی از مطالبات اصلی دانشجویان دانشگاه زینب کبری(س) است که باید فکر جدی برای آن شو

شعبانی در پایان متذکر شد: امامزاده خضر (ع) و مزار مطهر شهید گمنام در منطقه کوی خضر دارای ظرفیت فرهنگی خوبی است که باید زیر ساخت‌های آن فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها