امام جمعه بروجرد:

وعده صادق حکیمانه و به موقع بود

حجت‌الاسلام حسینی گفت: وعده صادق و اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم کودک‌کش اسراییل حکیمانه و به موقع بود.
کد خبر: ۶۶۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ - 19April 2024

 وعده صادق حکیمانه و به موقع بودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: این حمله بسیار به موقع و با تدبیر لازم بود که جو داخلی، خارجی و منطقه‌ای را تحت تاثیر خود قرار داد.

وی افزود: این حمله موجب شادی مردم ستمدیده دنیا شد و حرکتی بسیار حکیمانه و حساب شده بود ، زیرا اسراییل با حمله به مرکز کنسولگری ایران منفور جهان شده و زمینه برای حمله به اسرائیل مساعد شده بود.

خطیب جمعه بروجرد  گفت: جنگ روانی کمتر از جنگ نظامی نبود و سید حسن نصرالله یک هفته قبل از حمله ایران به اسرائیل اعلام کرد حمله ما مستقیم به اسرائیل خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز اعلام کردند حمله به کنسولگری یعنی حمله به خاک ایران و بدون پاسخ نخواهد ماند.

امام جمعه بروجرد گفت: طی پنج الی ۶ روز قبل از پاسخ، اسرائیل وحشت کرده و این جنگ روانی برای آنها بسیار به موقع بود .

وی همچنین اظهار داشت: پاسخ ما به اسرائیل بسیار اخلاقی بود، زیرا مراکز جمعیتی، اقتصادی و دانشگاهی مورد هدف قرار نگرفت، حتی به مراکز سیاسی نیز حمله نشد و تنها مناطق نظامی مورد هدف قرار گرفت.

امام جمعه بروجرد گفت: پاسخ ایران به اسرائیل اخلاق مدارانه بود و دنیا آنرا تحسین کرد، زیرا در رأس نیروهای مسلح یک عالم الهی وجود دارد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: سپاه به همه مناطق پیام داد که اگر آسمان خود را در اختیار دشمن قرار دهند با آنها برخورد خواهد شد و آنها نیز وحشت کردند.

وی افزود: نیروهای مسلح کشورمان با حداقل امکانات به اسرائیل حمله کرده‌ و موشک‌های قدیمی را به کار گرفته و موشک خرمشهر و هایپرسونیک استفاده نشدند.

خطیب جمعه بروجرد گفت: ایران اگرچه قوی و با عظمت بود، اما در این حمله عظمت او برای دنیا آشکار شد که ایران ایرانی قوی است.

وی تاکید کرد: با این پاسخ جبهه مقاومت سرافراز و قدرت گرفت و همه معادلات نظامی تغییر پیدا کردند ، ایران اعلام کرده در هر کجای دنیا به ما حمله‌ای صورت گیرد، مستقیم به آنها حمله خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اسرائیل با این پاسخ رسوا . ضعف و ذلیل شد و اگر نتانیاهو سکته نکند، شانس آورده است

امام جمعه بروجرد همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطرخ شهدای ورزشکار گفت: شهید ابراهیم هادی یکی از شهدای ورزشکار و قهرمان بود و جمهوری اسلامی وپنج هزار ورزشکار شهید را در خود پرورش داده است.

حجت الاسلام حسینی ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی افزود: همه ما باید با حمایت از دستگاه نیروی انتظامی آن را در رسیدن به اهداف خود کمک کنیم.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به مشکلات موجود در واحد صنعتی نساجی بروجرد افزود: بنده به مسئولان نساجی تذکر می‌دهم که شرایط کارگران را درک کرده و نسبت به پرداخت بیمه و حقوق آنها با توجه به شرایط اقتصادی موجود اهتمام جدی داشته باشند.

وی ضمن انتقاد از مدیریت نساجی بروجرد افزود: برای حل مشکل نساجی پیشنهاداتی به مسئولان استان داریم که قطعاً با توجه به آنها مشکل نساجی برطرف خواهد شد زیرا مسئله غیر قابل حلی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها