رئیس‌جمهور:

بحران خانواده تهدید بسیار بزرگی است

حجت‌الاسلام و المسلمین «رئیسی» گفت: بحران خانواده تهدید بسیار بزرگی است ،تشکیل خانواده مقدم است و تمام قوانین و مقررات باید تشویق‌کننده تشکیل خانواده باشد و دولت خود را موظف به حمایت از خانواده می‌داند.
کد خبر: ۶۶۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱ - 18April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در جشن واگذاری ۲ هزار ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت استان سمنان در شاهرود اظهار ذاشت: جلسه امشب مزین به حضور کودکان و خانواده شده که خانواده در فرهنگ دینی ما محور است.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند ما خانواده نداشته باشیم و می‌بینید که تبلیغ می‌کنند تا خانواده تشکیل نشود و غربی‌ها جدا زندگی کردن و ازدواج‌های خاص را ترویج می‌دهند که بسیار آسیب‌زننده است.

وی تأکید کرد: بحران خانواده تهدید بسیار بزرگی است و غربی‌ها بدترین نوع رابطه جنسی و هم‌جنس‌گرایی را تبلیغ می‌کنند که در شرع، اخلاق و قانون ما مورد مذمت است.

رئیسی ضمن تشویق جوانان به تشکیل خانواده، افزود: تشکیل خانواده مقدم است و تمام قوانین و مقررات باید تشویق‌کننده تشکیل خانواده باشد و دولت خود را موظف به حمایت از خانواده می‌داند.

وی ادامه داد: در زمان انتخابات گفتم «از جوانان، تشکیل خانواده و ازدواج؛ از دولت هم حمایت»، این وعده را یادم نرفته است و تأکید هم داریم که وعده خودمان را عملی کنیم.

رئیس‌جمهور عنوان کرد: زمین و مسکن از نیاز‌های جدی خانواده است و امروز در کشور نهضت تولید مسکن وجود دارد؛ برخی افراد خرده می‌گیرند که چرا امروز در کشور مشکل مسکن وجود دارد و باید سالی یک میلیون مسکن تولید می‌شد؛ در زمان خودش کاری که باید انجام می‌شد، نشد؛ اما ما از اول دولت تلاش کردیم بتوانیم نیاز مردم را برطرف کنیم.

رئیسی گفت: امروز در شاهرود تعدادی خانه و همچنین زمین تحویل متقاضیان می‌شود تا خانه‌های ویلایی بسازند؛ ۱۹ هزار مسکن در استان سمنان در حال ساخت است که ۲ هزار و ۵۸ واحد آن دارد تحویل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار