فرمانده سپاه فجر فارس:

پویش «نذر رهایی» در فارس منجر به صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس شد

سردار «بوعلی» از آزادسازی ۱۴۰ زندانی جرایم غیرعمد و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در قالب پویش «نذر رهایی» در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰ - 17April 2024

پویش «نذر رهایی» در فارس منجر به صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «یدالله بوعلی» امروز، ۲۹ فروردین با اشاره به برگزاری پانزدهمین مرحله از پویش «نذر رهایی» در شیراز با بیان اینکه پویش نذر رهایی به‌عنوان یک طرح شاخص در سطح کشور مطرح شده است، اظهار داشت: در این مرحله شاهد آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی بوده‌ایم.

وی با تصریح اینکه ارزش تقریبی این پرونده‌ها ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که شامل بخشش و گذشت و پرداخت بخشی از مبالغ شده است، افزود: موفقیت این پویش مرهون همکاری دادگستری فارس، اداره‌کل زندان‌ها، ستاد دیه و سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فجر در کنار بسیجیان و خیرین نیک‌اندیش استان فارس است.

بوعلی با اشاره به نقش درخشان شورای حل اختلاف و بخصوص حقوقدانان بسیجی در این مرحله از پویش، گفت: فرهنگ‌سازی صلح و سازش در پرونده‌های قضایی یکی از جوانب مهم در نذر رهایی است و سازمان بسیج حقوقدانان فارس در این زمینه با همراهی شورای حل اختلاف عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار