نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مقارن شدن عملیات وعده صادق با روز ارتش بسیار مسرت بخش است

حجت الاسلام نوری گفت: مقارن شدن عملیات وعده صادق با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار مسرت بخش است.
کد خبر: ۶۶۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ - 17April 2024

یاد و خاطره ۷۵۰ شهید ارتش در خراسان شمالی را گرامی داشتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در همایش ویژه روز ارتش اظهار داشت: ارتش از ابتدای انقلاب در کنار مردم بوده و در همه صحنه‌ها حضور خود را به اثبات رسانده است و در عمل نشان داده به مردم و انقلاب خدمت می‌کند. مقارن شدن عملیات وعده صادق با روز ارتش بسیار مسرت بخش است. در وضعیتی که قریب به ده کشور از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد، اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران را شاد کرد.

امام جمعه بجنورد در این مراسم با اشاره به نامگذاری روز ارتش از سوی امام خمینی (ره) گفت: این نامگذاری نشانه هوشمندی و تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی بود. ارتش کمک کرد و نهال انقلاب امروز به درختی بزرگ و تنومند تبدیل شده است، وی در پایان سخنانش به وجود حس غرور و غیرت در سربازان ولی امرمسلمین اشاره کرد و یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در خراسان شمالی را گرامی داشت.

در ادامه این مراسم «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت: امروز ایران در میان کشور‌های منطقه و فرامنطقه دارای عزت و اقتدار بسیار بالایی است. در این برهه حساس منطقه و جهان، مقام معظم رهبری با شجاعت سیلی بر چهره کریه دشمن می‌زند و همزمان همه‌ی شئون انسانی را در اوج قدرت و بی باکی رعایت می‌کند. تدبیر این حکیم فرزانه اینگونه غم شهادت عزیزانمان را با این درس فراموش نشدنی به دشمن، تسلی می‌دهد. دشمن پشیمان است و دنیا مبهوت اقتدار ایران شده است.

سرهنگ «رضا نجفی» فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان نزاجا، ضمن تأکید بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن ارتش، افزود: ما و همکاران ما در نیرو‌های مختلف ارتش پیرو خون شهدا هستیم و برای تأمین امنیت و پیشرفت کشور تلاش خواهیم کرد. اکنون با ارتقای رزمی، ساخت تجهیزات و اقدامات دفاعی، ارتش ایران اسلامی در جهان سرآمد است.

در این مراسم یاد شهدای جمهوری اسلامی ایران و ۴۸ هزار شهید ارتش گرامی داشته شد و از خانواده شهید برومند، شهید وحیدی، شهید جعفری، شهید اسدی، شهید مهنانی، شهید باغچقی، تجلیل شد و همچنین جمعی از جانبازان، آزادگان و ورزشکاران برتر ارتش نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار