رسانه‌های عبری اذعان کردند؛

ادعای «اسرائیل» درباره رهگیری موشک‌های ایران دروغ است

رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کردند که ادعا‌های ارتش رژیم اشغالگر قدس مبنی بر رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی دروغ است.
کد خبر: ۶۶۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ - 17April 2024

ادعای «اسرائیل» درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که ادعا‌های سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود، صحت ندارد.

این رسانه‌ها تاکید کردند: آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپاد‌ها و موشک‌های ایران جنون‌آمیز و مبالغه‌آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست‌ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این رسانه‌ها ادعا‌های ارتش در راستای کم جلوه دادن خسارت‌های وارده بعد از عملیات ایران را غلط عنوان کردند و نوشتند: دست کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسرائیل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند، اما سخنگوی ارتش اعلام کرده که ۷ موشک عبور کرده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند: یک پهپاد توانست وارد منطقه حرمون شده و این منطقه را هدف قرار دهد. این در حالی است که ارتش مدعی شده هیچ پهپادی وارد اسرائیل نشده است.

این در حالی است که ویدئو‌ها و تصاویر منتشر شده از عملیات وعده صادق بیانگر آن است که موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی موفق شدند با عبور از سیستم هوایی رژیم صهیونیستی اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار