نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با ایدئولوژی مردم فلسطین مقابله کند

آصفری گفت: پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی یک اقدام ترکیبی بود که همزمان با پرواز پهپادها و موشک‌های مختلف صورت گرفت و توانمندی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۶۶۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۱ - 20April 2024

آصفری«محمدحسن آصفری» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به عملیات تنبیهی وعده صادق علیه مواضع رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این اقدام سپاه پاسداران پس از 18 تروری بود که رژیم جعلی علیه فرماندهان سپاه و سایر نهادهای مرتبط با نیروهای مسلح انجام داده بود.

وی ادامه داد: پس از اینکه رژیم صهیونیستی کنسولگری ایران در دمشق که به منزله خاک کشورمان بود را مورد هدف قرار داد جمهوری اسلامی منتظر بود که جوامع بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل واکنشی در این زمینه انجام دهد اما اقدامی حاصل نشد.

آصفری تصریح کرد: پاسخی که جمهوری اسلامی داد یک پاسخ درست، به موقع و قانونی براساس معاهدات و پروتکل‌های بین‌المللی و در چارچوب ماده ۵۱ منشور ملل متحد بود که اگر کسی تعرضی به کشوری کرد و سازمان ملل ورود نکرد خود آن کشوری که مورد حمله قرار گرفته حق پاسخگویی را علیه کشور متخاصم دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پاسخ جمهوری اسلامی یک اقدام ترکیبی بود که همزمان با پرواز پهپادها و موشک‌های مختلف صورت گرفت و توانمندی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد و این تهدید تا زماین که قصدی بر علیه جممهوری اسلامی داشته باشند، وجود دارد.

آصفری  اظهار کرد: علی‌رغم اینکه رژیم صهیونیستی اهدافش در غزه مردم، کودکان، زنان و مدرسه و بیمارستان است اما ایران اهداف نظامی را مورد حمله قرار داد.

وی افزود: با توجه به اینکه  کشورهای انگلیس، آمریکا، آلمان و فرانسه و اردن به دنبال رهگیری موشکهای ایران بودند تا آنها را منهدم کنند اما موشکها به اهداف خود برخورد کردند و درس عبرتی برای رژیم صهیونیستی شد که اگر دست از این اقدامات برندارد مطمئننا ایران اهداف دیگر این رژیم جعلی را مورد هدف قرار خواهد داد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این اتفاق اتحاد و انسجام و شور و شعفی در میان ملت ایران ایجاد کرد.

آصفری با بیان اینکه مردم و کوکان غزه با انجام عملیات وعده صادق شب آرامی را گذراندند، گفت: رژیم جعلی به دنبال نابودی فلسطین است اما با ایدوئولوژی و تفکر این مردم نمی تواند مقابله کند.

وی گفت: اگر شورای امنیت سازمان ملل مصوبه‌ای داشته باشد که خلاف موضوعات داخلی ایران باشد و یا تحریم جدیدی اعمال شود، جمهوری اسلامی ایران کوتاه نیامده و از موقعیت‌های دیگر خود بر علیه آنان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار