فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا درجنوب غرب:

ارتش مقتدر آماده انجام همه ماموریت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است

در بیانیه امیر بیدادی آمده است: وحدت راهبردی و هم‌افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح به‌ویژه بین ارتش، سپاه و فراجا تصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم، اراده و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر مشکلات را ترسیم کرده است.
کد خبر: ۶۶۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸ - 17April 2024

ارتش مقتدر آماده انجام همه ماموریت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، امیر سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا درجنوب غرب کشور امروز با صدور بیانیه‌ای روز ارتش را گرامی داشت.

در متن این بیانیه آمده است:

وحدت راهبردی و هم‌افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح به‌ویژه بین ارتش، سپاه و فراجا تصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم، اراده و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر مشکلات را ترسیم کرده است.

 ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی را به فرماندهان و آحاد کارکنان و خانواده‌های‌شان تبریک می‌گویم.

 ۲۹ فروردین‌ماه سال ۱۳۵۸ در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور اقدام انقلابی و ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در حمایت راهبردی و سرنوشت‌ساز از ارتش، موجبات تحول و تعالی آن را برای کشور فراهم و توطئه بزرگ جبهه ضد انقلاب و دشمنان نظام و ملت ایران که در صدد تضعیف و حتی انحلال این نیروی متعهد، مکتبی و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آمده بودند را خنثی کرد.

 نیروی زمینی همواره به عنوان نیرویی محوری از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در مجموعه ارتش برخوردار بوده است و در تمامی مأموریت‌های راهبردی و حساس ارتش حضوری مؤثر، کلیدی و نقش‌آفرین داشته و با تکیه به خداوند متعال و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله عالی) و همبستگی نیروهای مسلح آماده هستند تا ماموریت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را به نحو احسنت انجام بدهند.

 در پایان عملیات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران به خاک غصبی رژیم اسرائیل که با موفقیت انجام شد را به ملت شریف و شهیدپرور ایران تبریک عرض می‌کنم و وعده می‌دهم که ارتش مردمی و مقتدر در کنار دیگر نیروهای مسلح، آماده جانفشانی برای کشور، نظام و ملت هستند و اجازه نمی‌دهند که آسیبی به این خاک مقدس برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها