مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان:

اراده ای برای خانه‌دار شدن خبرنگاران در استان اصفهان نیست

بهروان گفت: مسئولان استانی هیچگونه اراده‌ای برای خانه دار شدن خبرنگاران، این قشر کم توقع و مطالبه‌گر ندارند.
کد خبر: ۶۶۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱ - 16April 2024

اراده ای برای خانه‌دار شدن خبرنگاران در استان نیستبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «ناصر بهروان» مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان اظهار داشت: مسئولان استانی هیچگونه اراده ای برای خانه دار شدن خبرنگاران، این قشر کم توقع و مطالبه گرندارند.

وی افزود: بدون حضور رسانه‌ها و خبرنگارانشان، هیچ کدام از اقشار جامعه نمی‌توانند آن چنان که باید صدای خود را به گوش دیگران و از جمله مسئولان برسانند. این در حالی است که خبرنگاران آن قدر که در زمینه پرداختن به امور جامعه و مطالبه‌گری به عنوان واسطه مردم و مسئولان کوشا هستند، در مورد نیازهای خود مطالبه‌گری نمی‌کنند. این در حالی است که بدون وجود رسانه‌ها، مسئولان نسبت به بسیاری از نیازهای اجتماعی، مطالبات مردمی، مشکلات، کمی‌ها و کاستی‌هامطلع نخواهند شد.

بهروان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم و وعده های مسئولان استان اصفهان مبنی بر خانه دارشدن خبرنگاران، حدود دوسال می گذرد، به همین منظور مدیریت خانه مطبوعات از همان زمان، برای بررسی راه کارهای مختلف جهت تأمین مسکن اعضاء با جلسات متعدد، پیگیری تحقق این وعده را آغاز کرد و با تشکیل کارگروه مسکن و مکاتبات و نشست های متعدد با دستگاه‌های مسئول از جمله اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجمن خیریه مسکن سازان و شرکت توسعه مسکن اصفهان، کار را با جدیت دنبال کرد، ولی شوربختانه آن وعده ها که در سال‌های گذشته به تناوب و در مناسبت های مختلف همواره تکرار شد، به ثمر ننشست ومسئولان استان و دستگاه‌های متولی بطور عملی نشان دادند عزم و اراده ای برای تحقق این خواسته به حق جامعه رسانه ای استان ندارند.

مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان اعلام کرد: در سال گذشته حدود 80 نفر از اعضاء برای خانه دار شدن ثبت نام کردند، و زمانی که وزیرمسکن وشهرسازی به اصفهان آمد، نامه ای نیز به ایشان داده شد، اما پیگیری ها در این زمینه نیز به نتیجه نرسید و این درحالی است که وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و متولیان رسانه ها نیز اقدام عاجلی در این زمینه انجام ندادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار