مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان:

هرگونه خطای رژیم صهیونیستی با پاسخ مقتدرانه فرزندانِ ملت روبه‌رو خواهد شد

سرهنگ پاسدار «حبیبی» در پی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به یاغی‌گری رژیم کودک‌کش اسرائیل، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰ - 16April 2024

هرگونه خطای رژیم صهیونیستی با پاسخ مقتدرانه فرزندانِ ملت روبه‌رو خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در پی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به یاغی‌گری رژیم کودک‌کش اسرائیل، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ آنچنان غرورآفرین، عزت‌بخش و بازدارنده بود که نه تنها شادی ملت انقلابی ایران را به همراه داشت بلکه سبب شادی و عزت جبهه مقاومت و جهان اسلام، محرومین، مستضعفین و آزادی‌خواهان جهان گردید.

اینجانب این اقدام عزتمند را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای مدظله العالی عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض می‌نماییم.

بدین ترتیب اعلام می‌داریم هرگونه خطای راهبردی رژیم منحوس اسرائیل و پشتیبان آن آمریکای خبیث در تجاوز به سرزمین ایران اسلامی با پاسخ مقتدرانه فرزندان ملت روبرو خواهد شد، آنچنان که همگان پایان عمر نکبت بار رژیم جعلی اسرائیل را به نظاره خواهند نشست؛ و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته"

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها