پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پی عروج جانباز محمد کیانی

حجت‌الاسلام والمسلمین «نکونام» ضمن صدور پیامی درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس حاج محمد کیانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰ - 16April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی درگذشت جانباز دوران دفاع مقدس حاج محمد کیانی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِنَّا للَّه وَ إِنَّا إِلَیه راجعُونَ‌

خبر بسیار تأثرانگیز و نابهنگام درگذشت عزیز ایثارگر و دوست داشتنی آقای حاج محمد کیانی واصل شد، این خبر برای اینجانب بسی سنگین و ناگوار بود.

آن مرحوم را به حق می‌توان یکی از مؤمنین پرغیرت و باانگیزه و مجاهد فی سبیل الله دانست، حضورش در هر مکان و هر جمع که اقتضا می‌کرد بی‌دریغ بود و یکی از مجاهدین فعال در جهاد تبیین در شرائط امروز بحساب می‌آمد.

حضور فعال در اربعین و خدمت‌رسانی در آن عرصه، حضور بدون وقفه در نماز جمعه و تلاش فعال در عمران و احیاء مسجد محل و نقش آفرینی در پیوند و انسجام اجتماعی و ده‌ها خدمات دیگر، مکمّل نقش فعال و تأثیرگذار او در دوران دفاع مقدس بود، روحیه پرنشاط او در آن دوران و تا امروز زبانزد است، او را می‌توان شهید زنده نامید که در مرئی و منظر تلاش شهدائی داشت و بعد از یک‌ماه روزه‌داری و برگزاری عید بندگان صالح به همرزمان شهیدش پیوست.

رحمت واسعه حق را برایش مسألت دارم و به همه بازماندگان بویژه همسر و فرزندان و همه دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت گفته و اجر و صبرشان را از خداوند خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار