صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان خاش

صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی خاش به مناسبت گرامیداشت هفته ارتش و ۲۹ فروردین روز نیروی زمینی در تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی شهید هاشم زهی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸ - 16April 2024

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، گرامیداشت هفته ارتش و رشادت های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با حضور ائمه جمعه،فرماندهان نظامی،مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از ایثارگران و خانواده معظم شهدا ارتش مراسم صبحگاه مشترک در تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی برگزار شد.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دوران دفاع مقدس یادآور دلاوری ازخودگذشتگی‌ها، رادمردی‌ها و ایثارگری‌های مردان مردی است که با تمام هستی خود از کیان ایران اسلامی و تمامیت ارضی این سرزمین دفاع کردند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی زیر چکمه‌های شیطانی دژخیمان زمان غصب شود.

حجت الاسلام دهقان در ادامه افزود: ارتش در ۴۶ سال اخیر در سایه تحولات کشور با رویکرد ارزشی و معنوی دگرگونی اساسی را به خود دیده به طوری که امروز ارتش مقتدر به انواع تجهیزات و تسلیحات نظامی مدرن و هوشمند مجهز شده است.

امام جمعه خاش یکی از ویژگی های ارتش قهرمان را خودکفایی در دستیابی به انواع ساز و برگ های نظامی عنوان و خاطرنشان کرد: بدون وابستگی به نظام غرب و شرق ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح دارای استقلال تصمیم گیری و اراده در انجام کار است و زعامت مقام معظم رهبری بزرگترین پشتوانه برای فرماندهی این مجموعه است.

در انتهای این مراسم یگان های نمونه تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی رژه اقتدار و صلابت را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار