پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت روز ارتش

سرهنگ پاسدار «فلاحی» با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷ - 16April 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت ۲۹ فروردینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِنَّ جُنْدَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ

تاریخ ایران اسلامی در آسمان غیرت و شجاعت خود شاهد تلألو ستارگان درخشانی در افق سرخ شهادت بوده است که وجودشان کشور عزیزمان را منور ساخته است. ارتشیان قهرمان ما در طول سال‌های مبارزه علیه طاغوت و دفاع مقدس و پس از آن در تاریخ این مرز و بوم حضوری جانانه داشته‌اند.

ملت قدرشناس ایران اسلامی هیچ‌گاه خاطره نیرو‌های ولایت‌مدار ارتش در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، ضد انقلاب و دشمن بعثی را فراموش نخواهند کرد و همواره در تاریخ مقاومت، نام آن از دنیا گسستگان به خدا پیوسته، جاودان خواهد ماند.

شهدای گرانقدری همچون امیر «صیاد شیرازی»، امیر خلبان شهید «شیرودی»، امیر خلبان شهید «کشوری»، امیر «آبشناسان»، امیر «فلاحی» و هزاران لاله گلگون کفن ارتش با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و اکنون نیز دلاورمردان و برادران عزیز ما در ارتش همیشه قهرمان و ولایت‌مدار، در تمامی صحنه‌های مبارزاتی و امداد رسانی حضوری جهادی و چشمگیر دارند.

اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به کلیه رادمردان آن نهاد مقدس تبریک و تنهیت عرض نموده و عزت، سرافرازی و تندرستی همکاران عزیزمان و خانواده‌های معظم ایشان در رده‌های مختلف ارتش در استان خراسان جنوبی را از درگاه ایزد بی‌همتا خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار