نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی وعده صادق در کرمانشاه

نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی وعده صادق به‌مناسبت پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی امروز در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰ - 16April 2024

نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی وعده صادق در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی وعده صادق به مناسبت پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

 این نمایشگاه به ابتکار و همت معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و انجمن نقاشان معاصر بعد از پاسخ غرورآفرین سپاه پاسداران به تجاوز رژیم متجاوز اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت سرداران سپاه اسلام طراحی و اجرا شد.

اجرای این نمایشگاه مورد استقبال و توجه بسیار خوب شهروندان قرار گرفت و همچنین به صورت همزمان و زنده از طریق شبکه سراسری خبر و شبکه استانی زاگرس قرار گرفت.

«جمال برفی» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این رویداد را ادای دین، تقدیر و تشکر هنرمندان از پاسخ کوبنده سپاه اسلام به رژیم منحوس صهیونیستی و نشر ارزش‌های مقاومت و خلق آثار هنری و روایت مظلومیت ملت مظلوم غزه عنوان کرد.

وی اضافه کرد که ادامه کارگاه و نمایشگاه  چهارشنبه (۲۹ فروردین ماه) در طبقات ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار