در یادواره شهدای کوی طالقانی صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «کوی لاله‌ها» در دزفول

در مراسمی از کتاب «کوی لاله‌ها» نوشته «اسماعیل شاعیدی» با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولین رونمایی شد. این کتاب زندگی 40 شهید کوی طالقانی شهرستان دزفول را روایت کرده است.
کد خبر: ۶۶۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ - 16April 2024

رونمایی از کتاب «کوی لاله‌ها» در دزفولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، یادواره شهدای کوی طالقانی شهرستان دزفول با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و رهبر معظم انقلاب، امروز با حضور گسترده مردم در گلزار شهدای کوی طالقانی این شهر برگزار شد.

در حاشیه این مراسم از کتاب «کوی لاله‌ها» نوشته «اسماعیل شاعیدی» با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولین رونمایی شد. این کتاب زندگی 40 شهید کوی طالقانی شهرستان دزفول را روایت کرده است.

نویسنده کتاب در این مراسم اظهار داشت: این کتاب حاصل جمع آوری خاطره‌ها و رشادت‌های ۴۰ شهید والا مقام کوی طالقانی می‌باشد که جمع آوری شده و به برکت خون شهدا در حوزه خود ارزش فرهنگی و اثرگذاری زیادی دارد که انشالله این کتاب بتواند ارتباط لازم با مخاطب را برقرار کند.

وی افزود: شهدا و خانواده‌هایشان به گردن ما حق دارند و کمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که زندگی‌نامه آن‌ها را تبدیل به آثاری کنیم که در کنار اسم پر آوازه شهدا، این کتب به دست آیندگان منتقل شود.

شاعیدی ادامه داد: در حال حاضر مصمم تر از گذشته در حال جمع آوری زندگی نامه شهدای یکی از مناطق دزفول هستیم تا به یاری خدا بتوانیم کتاب این شهدای گرانقدر را نیز هرچه زودتر به مرحله چاپ برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار