مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود

«درخشان»گفت: خرداد ماه سال جاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این اجلاسیه شناسایی شهدای امدادگر و تقدیر از آنها است.
کد خبر: ۶۶۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ - 16April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «حسین درخشان» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه خرداد ماه سال جاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود، اظهار داشت: هدف از برگزاری این اجلاسیه شناسایی شهدای امدادگر و تقدیر از آنها است.

وی ضمن بیان اینکه یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگه داشت، افزود: امدادگران در عرصه‌های مختلفی حضور دارند که جانبازی آخرین یادگار امدادگری آنها است و امروز وظیفه ما که به بهترین شکل مورد تکریم واقع شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تعداد شهدای امدادگر در کل کشور دو هزار و ۵۰۰ نفر است، ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ای نیز در تهران برای همه این افراد در دست اقدام است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: آخرین شهدای امدادگر مربوط به شهادت دو نفر از امدادگران استان سمنان در حادثه تروریستی شهر کرمان بوده است.

وی متذکر شد: امدادگران حضور فعال در حوزه سلامت، درمان، حوادث جاده‌ای و غیره دارند و امروز باید به واسطه برگزاری این اجلاسیه بهانه‌ای برای تقدیر از آنها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار