رئیس شورای عالی سیاسی یمن:

عملیات تنبیهی ایران علیه «اسرائیل» برگرفته از آموزه‌های امام خمینی (ره) بود

المشاط، موفقیت عملیات تلافی‌جویانه «وعده صادق» علیه رژیم اسرائیل را به دولت و ملت ایران تبریک و تهنیت گفت و بر حقانیت و مشروعیت ایران در این اقدام تأکید کرد.
کد خبر: ۶۶۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ - 16April 2024

عملیات تنبیهی ایران علیه «اسرائیل» برگرفته از آموخته‌های امام خمینی (ره) بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز در گفت‌وگوی تلفنی با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان ضمن تبریک عملیات غرورآفرین و افتخارآمیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی علیه اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه گفت: این اقدام شجاعانه در تنبیه و مجازات دشمنی که به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست و زبانی جز زبان زور نمی‌فهمد، تکرار دوباره انقلاب شکوهمند اسلامی و برگرفته از آموزه‌های امام خمینی (ره) بود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه عملیات غرورانگیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به امت اسلامی شرف و آبرویی دوباره بخشید، تاکید کرد که جبهه مقاومت یک جبهه واحد است و همواره به مقابله با رژیم صهیونسیتی و حمایت و پشتیبانی از ایران پایبند است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین بر علاقمندی کشورش برای گسترش و تقویت روابط و تعاملات با ایران در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار