مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

عملیات «وعده صادق» بخشی از بازدارندگی قدرت ایران بود

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: پاسخ ایران به حمله نظامی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق تنها بخش کوچکی از اقدام و قدرت تنبیهی و دفاعی پیشگیرانه و بازدارنده ایران به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۶۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ - 16April 2024

عملیات «وعده صادق» بخشی از بازدارندگی قدرت ایران بودسرهنگ پاسدار«علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص عملیات وعده صادق و پاسخ ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: پاسخ اخیر ایران تنها بخش کوچکی از اقدام و قدرت تنبیهی و دفاعی پیشگیرانه و بازدارنده ایران به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ظلم به خود و دیگری را نمی پذیرد گفت: عدالت‌خواهی و ظلم ستیزی از مقومات وجودی مردم مسلمان و دولت جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود بر همین اساس تاکید بر حفظ قدرت دفاعی و بازدارندگی وجود داشته است.

سرهنگ غریبی افزود: این اقدام اخیر جمهوری اسلامی نشان داد مواضع این کشور در این خصوص فقط در حد گفتار نیست و تجاوز از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران که قابل مسامحه نیست. دفاع بازدارنده و پیشگیرانه نه تنها حق بلکه یک وظیفه است تا اینکه نظم بین‌المللی از تعرضات مصون بماند و هر کشوری به خود اجازه ندهد به طور نامشروع به کشور دیگری تعرض کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار