پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پی عروج جانباز «کیانی»

سرهنگ پاسدار «ذوالفقاری» با صدور پیامی درگذشت مجاهد و رزمنده دفاع مقدس حاج محمد کیانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 16April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی عروج ملکوتی جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس حاج «محمد کیانی» را به خانواده معزز ایشان و مردم ولایت مدار استان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

کشور سرافراز و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، همه عظمت و آرامش و آسایش امروز خود را مدیون صبر و مقاومت دریادلانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر بویژه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اطاعت از امام خمینی (ره) تفسیرگر واقعی واژه ایثار و از خود گذشتگی شده‌اند.

بدون تردید حماسه فداکاری و ایثارگری هایشان در ذهن، باور و رفتار مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و مانند چشمه‌ای جوشان از یک دریای بی کران در مسیر زمان، همه نسل‌های تشنه حقیقت را سیراب نموده و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

درگذشت مجاهد و فرمانده جانباز دفاع مقدس "حاج محمد (جمعلی) کیانی" خادم اهل بیت، مدافع حرم و راوی دفاع مقدس موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم، دوستان و همرزمان ایشان و جامعه پیشکسوتان جهاد و مقاومت تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز سفر کرده، علو درجات و همنشینی با اولیاء الهی و همرزمان شهیدش را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار