عطوان:

تهدید رژیم صهیونیستی جنگ روانی است

تحلیلگر جهان عرب تهدید تل‌آویو به پاسخ نظامی تهران راجنگ روانی دانست و با استناد به محافل رسانه‌ای صهیونیستی قدرت تخریبی موشکی ایران در انهدام دو پایگاه هوایی اسرائیل را تکان دهنده خطاب کرد.
کد خبر: ۶۶۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳ - 16April 2024

تهدید اسرائیل جنگ روانی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر مسائل راهبردی منطقه در پیام تصویری جدید خود با تمجید دوباره از پاسخ نظامی ایران به رژیم پوشالی صهیونیستی، قدرتنمایی نظامی سپاه پاسداران ضد دشمنان قسم خورده کشورمان را «تاریخی» عنوان کرد و از پس لرزه‌های این عملیات در محافل صهیونیستی در اراضی اشغالی پرده برداشت.

تحلیلگر سرشناس جهان عرب دوشنبه شب در پست ویدئویی جدید خود با طرح چند پرسش درباره واکنش بعدی شورای جنگ این رژیم در قبال عملیات تاریخی ایران چگونه خواهد بود از تشدید دامنه اختلافات در میان سران این رژیم سخن گفت.

سردبیر روزنامه فرامنطقه‌ای «الرأی الیوم» ادعای صهیونیست‌ها در حمله قریب الوقوع به خاک ایران در واکنش به پاسخ نظامی ایران را فضاسازی و جنگ روانی دستگاه رسانه‌ای صهیونیست‌ها توصیف کرد.

عطوان در بخش دیگری از سخنان خود اسرائیل را یک رژیم از هم فروپاشیده در برابر ایران به عنوان یک کشور قدرتمند تأثیرگذار در سطح منطقه دانست و مهمترین رخداد مواجهه نظامی اخیر ایران ضد رژیم صهیونیستی را در رویارویی «مستقیم» و بدون بهره گیری تهران از بازوان منطقه‌ای محور مقاومت بیان کرد.

وی افزود: عملیات شنبه شب ایران ثابت کرد که اسرائیل هرگز توانایی دفاع از خود در برابر رهگیری موشک‌های بالستیک و پهپادی ایران بدون بهره گیری از متحدان کلاسیک خود از جمله آمریکا، فرانسه، انگلیس در حریم هوایی اردن را ندارد.

عطوان با اشاره به خیانت دولت اردن به آرمان فلسطین و همدستی با اسرائیل و متحدان این رژیم در تلاش برای رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های ایران از وجود ۱۶ پایگاه نظامی متحدان اسرائیل از جمله آمریکا، فرانسه و انگلیس در خاک اردن برای مقابله ضد ایران خبر داد.

عبدالباری عطوان در ادامه به قدرت ویرانگر کلاهک‌های انفجاری موشک‌های ایران در اصابت به اهداف تعیین شده در اسرائیل پرداخت.

عطوان درباره ابعاد قدرت ویرانگر و مرگبار و تخریبی موشکی ایران در خاک اسرائیل به اظهارات «رونین برگمن» روزنامه نگار نزدیک به سرویس جاسوسی موساد اشاره کرد و افزود: «اگر ساکنان اسرائیل ویدئو‌های ثبت شده از قدرت تخریبی و حجم ویرانی ناشی از موشک‌های ایرانی به دو پایگاه هوایی در نواتیم و دیگری در صحرای نقب را مشاهده کنند،۴ میلیون شهرک نشین؛ یعنی نیمی از ساکنان اسرائیل به پناهگاه‌ها پناه می‌برند.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها