پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی

حجت‌الاسلام «مطیعی» و « هاشمی» در پیامی از پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اعلام حمایت کردند.
کد خبر: ۶۶۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ - 15April 2024

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان در پیامی از پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اعلام حمایت کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

والْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»

«ستایش خداى را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است»

اقدام غرور انگیز و پر صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز و پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم جعلی و خبیث اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت جمعی از سرداران رشید سپاه اسلام، جلوه ای از اقتدار و شکوه نیروهای مسلح در دفع هر گونه تهدید و دست درازی به خاک پاک ایران اسلامی را در دیدگاه جهانیان به تصویر کشید. 

عملیات موفق «وعده صادق» و نمایش کوبنده و پاسخ قاطع سپاه مقتدر با هماهنگی و همراهی سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان بخشی از برنامه تنبیه رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل منجر به انهدام اهداف نظامی و مهم پیش بینی شده در سرزمین های اشغالی شد که بدون تردید این اقدام شجاعانه، بیش از پیش هیمنه پوشالی و خیالی سردمداران صهیونیست‌ و اربابان جنایت کارش را در سطح منطقه و دنیا هویدا ساخت.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای سرافراز انقلاب اسلامی بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید سیدرضی موسوی، زاهدی و همرزمانش، از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور موشک‌باران پایگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب و برآورده نمودن مطالبه عموم مردم عزیز ایران مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر نموده ، پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل اسرائیل جنایت‌کار را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

«و ماالنصر الا من عندالله العزیز»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار