امام جمعه موقت اهواز:

حفظ کشور مستلزم تقویت روحیه مقاومت بین جوانان است

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: رژیم غاصب اسراییل آمده بود تا ایران را ببلعد اما به لطف خداوند بلعیده شد. هیچگاه تصور نمی‌کردیم که روزی غلبه سپاه اسلام و رزمندگان بر اسراییل را جشن بگیریم.
کد خبر: ۶۶۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ - 15April 2024

اگر دنبال حفظ خاک کشور هستیم باید روحیه مقاومت را بین جوانان نهادینه کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «میر احمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز امروز در تجمع پرشور مردم اهواز برای قدردانی از سپاه پاسداران اظهار داشت: ممکن است برخی گروه‌ها به خصوص روحانیت عزیز، اساتید دانشگاه، مربیان، معلمان و نسل جوان سوال کنند که ما چه درگیری با اسرائیل داریم و چرا بعد از ۴۵ سال شعار مقاومت سر می‌دهیم؟

وی با بیان اینکه ما به دنبال صلح و حفظ عزت این مملکت هستیم، افزود: اگر ما به دنبال حفظ خاک این کشور هستیم باید روحیه مقاومت را در بین جوانان نهادینه کنیم.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: چند شب گذشته حمله‌ای به سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت که کارشناسان داخلی و خارجی، دشمنان انقلاب و ولایت از سحرگاه امروز تا امشب به قدرت ایران اسلامی اعتراف کردند.

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: آنها نقشه‌های متعددی برای تجزیه ایران داشته و سال‌ها این رویه را دنبال می‌‍کنند تا در نهایت نیروهای مسلح ما مشت محکمی به رژیم کودک کش صهیونیست توسط دلاورمردان سپاه پاسداران وارد کردند.

وی افزود: رژیم غاصب اسراییل آمده بود تا ایران را ببلعد اما به لطف خداوند بلعیده شد. هیچگاه تصور نمی‌کردیم که روزی غلبه سپاه اسلام و رزمندگان بر اسراییل را جشن بگیریم.

امام جمعه موقت اهواز یادآور شد: دشمن، قدرت نمایی جمهوری اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح را دید و به صراحت اعلام کرد که جمهوری اسلامی اسراییل را بلعید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها