نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

عملیات «وعده صادق» درس عبرتی برای دشمن

بیاتی گفت: اینکه با یک پاسخ حساب شده و با قوّت، دشمن را جلوی دیدگان ملت‌های جهان تنبیه کردیم یک پیروزی بی‌نظیر برای ملت ایران بود.
کد خبر: ۶۶۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳ - 15April 2024

عملیات «وعده صادق» درس عبرتی برای دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «ولی‌الله بیاتی» نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملیات تنبیهی مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: خدا را شاکریم که با استعانت از ذات اقدسش و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر‌(عج) و رهنمودها و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، افتخار دیگری برای کشور و انقلاب به ارمغان آمد.

وی افزود: سربازان بی‌ادعای ایران اسلامی در قامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به داخل سرزمین‌های اشغالی، در پاسخی قاطعانه ضربه‌ای مهلک بر پیکر رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی وارد ساختند.

بیاتی عنوان کرد: عملیات مقتدرانه و بی‌سابقه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق، پیام‌آور‌ شادی و شور و شعف برای امت اسلامی و ملت سرافراز ایران و مردم منطقه شد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه با یک پاسخ حساب شده و با‌قوّت، دشمن را جلوی دیدگان ملت‌های جهان تنبیه کردیم یک پیروزی بی‌نظیر برای ملت ایران بود. این بزرگترین عملیات پهپادی و موشکی تاریخ و درس عبرتی برای دشمن بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها