مریم مجتهدزاده در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با پاسخ مقتدرانه ایران فرو ریخت

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما با قدرت و همیتی که از خود نشان دادند ضعف و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را ثابت کردند.
کد خبر: ۶۶۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷ - 16April 2024

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با پاسخ مقتدرانه ایران آشکار شدمریم مجتهدزاده همسر رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و همسر جاویدالاثر «محسن موسوی» یکی از ۴ دیپلمات ربوده شده در لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با ابراز خوشحالی از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی اظهار داشت: الحمدالله با این اقدام به جا و به موقع امت اسلام در جهان خوشحال شدند. رزمندگان ما با قدرت و همیتی که از خود نشان دادند ضعف و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را ثابت کردند.

وی افزود: تا پیش از این رژیم صهیونیستی با صرف هزینه‌های گزاف از خود چهره غیرقابل نفوذ و پر قدرتی نشان داد تا شاهد تعرضی به خود نباشد، اما ایران با پاسخی که داد پندار‌های را فروریخت و پیروزی بزرگی را به ارمغان آورد. 

مجتهدزاده تصریح کرد: رژیم صهیونیستی پس از این پاسخ می‌فهمد که هر اقدامی انجام دهد بدون پاسخ نخواهد ماند چرا که پوشالی بودن و همچون خانه عنکبوت سست بودن این رژیم بر همه مردم دنیا نمایان شد.
 
انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار