در بهنمیر مازندران انجام شد؛

برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت «محسن حسین‌نیا»+ عکس

هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت محسن حسین‌نیا با حضور خانواده‌های معزز شهدا و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در گلزار شهدای روشندان بهنمیر مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲ - 15April 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت «محسن حسین‌نیا» با حضور خانواده‌های معزز شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، ایثارگران، مسئولین و مردم ولایی در گلزار شهدای روستای روشندان بهنمیر شهرستان بابلسر برگزار شد.

سعید کهن‌سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، در حاشیه این مراسم طی گفت‌وگویی، اظهار داشت: اگر امروز در جامعه از امنیت، آرامش و آسایش برخوردار هستیم به واسطه خون پاک شهیدان است، شهدای عزیزی که از تمام هستی خود گذشتند و سینه‌های خود را در مقابل دشمنان دین و نظام سپر کردند و در اوج کمال و فضائل به شهادت رسیدند.

هفتمین روز شهادت «محسن حسین‌نیا» برگزار شد+ عکس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه شهدای والامقام؛ انقلاب اسلامی، نظام، ارزش‌ها و هویت ملی ما را در مقابل رفتار‌های خصمانه دشمنان بیمه کردند، افزود: روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در دل‌های پاک مردم ما نهادینه شده است و همچنان به عنوان یک فرهنگ غنی و متعالی در جامعه ما ساری و جاری است.

کهن‌سال تصریح کرد: حضور بی‌نظیر مردم در مراسم استقبال، تشییع، سوم و هفتم شهید مدافع امنیت حسین‌نیا، بیانگر این است که راه شهدا ادامه دارد و مردم ما خود را مدیون خون شهیدان می‌دانند، امروز نام شهدا و تمثال مبارک شهدا در شهر‌ها و روستا‌های ما می‌درخشد. 

ستوان یکم محسن حسین‌نیا مورخ ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۳ در حمله تروریستی گروه جیش الظلم در چابهار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها