مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

ملت ایران بار دیگر اقتدار خویش را به رخ جهان و جهانیان کشید

«داوطلب» با صدور پیامی حمله دلاورانه پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را که پاسخ جانانه‌ای به تجاوزات وجنایات آن رژیم در غزه و کنسولگری ایران در سوریه بود تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۶۶۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶ - 15April 2024

ملت بار دیگر اقتدار خویش را به رخ جهان و جهانیان کشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با صدور پیامی حمله دلاورانه و غیورانه پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را که پاسخ جانانه‌ای به تجاوزات وجنایات آن رژیم در غزه و کنسولگری ایران در سوریه بود تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:

فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ بَصِیرٌ (سوره مبارکه انفال/ آیه ۳۹). 
رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی در حالی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را هدف حمله وحشیانه قرارداد و منجر به شهادت جمعی از فرزندان رشید و دلاور کشورمان گردید که طی حدود شش ماه گذشته نوار غزه را به خاک و خون کشیده بود.  

شدت جنایات این رژیم در غزه در این دور از وحشیگری‌هایش چنان بوده است که فریاد خشم و خروش همه ملت‌ها در سراسر جهان را بر سر اسرائیل نشانه رفته است.

ملت بزرگ ایران، بار دیگر به دست توانای دلاورزادگان عاشورایی‌اش، اقتدار خویش را به رخ جهان و جهانیان کشید و با رشادت غرورآفرین خود، موجب شادی عمیق همه آزادگان، مظلومان و مستضعفان در سراسر گیتی شد.

پیروزی غرورآفرین غیورمردان و فرزندان رشید کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که وعده‌ی نصرت حق را با اراده‌ی خود تحقق بخشیده و با انهدام اهداف حیاتی رژیم صهونیستی نشان دادند که گنبد آهنین آن رژیم در برابر عزم و ایمان ملت ایران گنبدی پوشالی است به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا و رهبر فرزانه‌ی انقلاب، دلاورمردان غیور سپاه و بخصوص خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و به مردم شریف و غیرتمند و آزاده‌ی ایران اسلامی تبریک و تهنیت و شاد باش عرض نموده و پاکسازی قدس شریف از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار