پیام استاندار مرکزی در پی عملیات تنبیهی مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی:

جمهوری اسلامی در دفاع از منافع خود تردید نخواهد کرد

استاندار مرکزی با صدور پیامی ضمن تقدیر از پاسخ کوبنده و مقتدرانه‌ی سپاه پاسداران به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی تأکید کرد که هر جا تهدیدی علیه منافع ملی احساس شود میدان عمل جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ - 14April 2024

جمهوری اسلامی در دفاع از منافع خود تردید نخواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، استاندار مرکزی با صدور پیامی ضمن تقدیر از پاسخ کوبنده و مقتدرانه‌ی سپاه پاسداران به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی تأکید کرد که هر جا تهدیدی علیه منافع ملی احساس شود میدان عمل جمهوری اسلامی است.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«فَلَمَّا جَاءَ أَمْرُنَا جَعَلْنَا عَالِيَهَا سَافِلَهَا وَأَمْطَرْنَا عَلَيْهَا حِجَارَةً مِنْ سِجِّيلٍ مَنْضُودٍ» - هود 82

«رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.» امام خامنه‌ای (حفظه الله)

عملیات‌ گسترده‌‌ی پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تحقق "وعده صادق" فرمانده معظم کل قوا و پاسخی محکم به شرارت‌های رژیم خبیث صهیونیستی بود بار دیگر اشراف و اقتدار عملیاتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید و خواب خوش استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومایه منطقه‌ای آنان را آشفته ساخت.

عزم جزم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با هر آنچه امنیت و منافع ملی ایران عزیز را به خطر بیاندازد، پیام روشنی است به قدرت‌های پیدا و پنهان حامی رژِیم کودکش و دنباله‌های حقیر وتروریست‌های زبون، که توطئه و خدشه به منافع جمهوری اسلامی امنیت آن‌ها را نیز به خطر خواهد انداخت.

اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی، موجب خشنودی و شادی دل‌های مؤمنان و آزادگان سراسر عالم و آحاد ملت ایران گردید و نشان داد این نهاد مقدس در اهتمام به آیه‌ی شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» به خوبی ادای تکلیف می‌کند.

عملیات غرورآفرین "وعده صادق" در پاسخ به جنایات و تجاوزرات مکرر رژیم خبیث اسرائیل و در اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در منشور ملل متحد صورت گرفت و جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی، تردیدی نخواهد داشت.

صهیونیست ها و دولت تروریست آمریکا بداند برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها، انگشت ما روی ماشه و پای ما آماده رفتن است و هر جا تهدیدی علیه منافع ملی احساس کنیم آن‌جا میدان عمل ما است لذا این گونه اقدامات اقتدار آفرین، تا گرفتن انتقام آخرین قطره خون شهیدان ادامه خواهد داشت و باذن الله و در آینده‌ای نزدیک نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش را در سراسر عالم جشن خواهیم گرفت.

اینجانب ضمن قدردانی از جانفشانی و اقتدار فرزندان قهرمان ایران اسلامی در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای تمامی غیور مردان نیروهای مسلح، رزمندگان اسلام در محور مقاومت و مردم مقتدر و مظلوم فلسطین، نصرت و مدد الهی را مسئلت دارم. " وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ"

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها