پدر شهید احمدی‌روشن در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دست انتقام خدا از آستین امام خامنه‌ای و نیروهای مسلح بیرون آمد

«احمدی‌روشن» ضمن قدردانی از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دلیل اجرای مقتدرانه و موفقیت‌آمیز عملیات «وعده صادق»، بیان داشت: این عملیات موجب شفای قلب جریحه‌دار ما خانواده شهدا شد.
کد خبر: ۶۶۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱ - 15April 2024

پدر شهید احمدی‌روشن: عملیات «وعده صادق» موجب شفای قلب جریحه‌دار خانواده شهدا شد«رحیم احمدی‌روشن» پدر دانشمند شهید «مصطفی احمدی‌روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم مبنی بر این‌که خدا قومی را که نسبت به مؤمنان سرافکنده و فروتن و به کافران سرافراز و مقتدرند، برانگیزد که در راه خدا جهاد کنند، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز از همین الگو پیروی کرده و در مقابل کافران، با عزت می‌ایستد.

پدر شهید احمدی‌روشن تأکید کرد: در عملیات «وعده صادق» دست انتقام خدا از آستین امام خامنه‌ای و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیرون آمد و انتقام خون به ناحق ریخته مسلمانان را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی گرفت و موجب خوشحالی نه‌فقط مسلمانان، بلکه همه آزادگان جهان شد.

احمدی‌روشن با بیان این‌که عملیات «وعده صادق» دو دستاورد بزرگ به‌همراه داشت، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات، انتقام حمله تروریستی به کنسول‌گری خود در دمشق را گرفت و همچنین با رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار که از این رژیم جعلی پشتیبانی می‌کند نیز اتمام‌حجت کرد که دیگر نمی‌توانند به آدم‌کشی و کودک‌کشی در غزه ادامه دهند.

پدر شهید احمدی‌روشن ضمن قدردانی از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دلیل اجرای مقتدرانه و موفقیت‌آمیز عملیات «وعده صادق»، بیان داشت: این عملیات موجب شفای قلب جریحه‌دار ما خانواده شهدا شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار