مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

امنیت و سلامت جامعه در گرو عفاف و حجاب است

نظری گفت: امنیت و سلامت جامعه در گرو عفاف و حجاب، رسالت همیشگی انبیا است.
کد خبر: ۶۶۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۱ - 15April 2024

«لیلا نظری» مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، به اهمیت و نقش‌آفرینی زنان در هشت سال دفاع مقدس در جبهه و پشت‌جبهه پرداخت و افزود:دفاع مقدس تنها دفاع از خاک نبود، بلکه والاتر از آن، دفاع از عفت و حجاب بود.

وی گفت: تنها با وجود عفاف و حجاب اسلامی در بستر روابط اجتماعی است که می‌توان انتظار داشت جامعه از امنیت و سلامت کافی برای برقرای اخلاق الهی و رشد و شکوفایی فضائل انسانی برخوردار شود.

نظری گفت: ایجاد جامعه های برخوردار از محیط امن و سالم که محل حضور گوهر انسانیت انسان اعم از زن و مرد و حریم آرام سیر انسان به سوی هدف متعالی خلقت خویش و نیل به تکامل و قرب الهی باشد تنها در سایه حجاب و عفاف اجتماعی میسر خواهد بود.

مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل متذکر شد: اهمیت حجاب و پوشش اسلامی تا جایی است که خداوند متعال در بسیاری از سوره‌های قرآن از آن به عنوان یک ضرورت یاد می‌کند و آن را حافظ انسان در برابر بسیاری از بیماری‌های جسمی و روانی می‌داند از نظر اسلام حجاب فقط اختصاص به زن ندارد بلکه نوعی پرده است که در روابط میان زن و مرد وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها