حمایت نمایندگان مجلس از عملیات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی/ سیلی‌های بعدی محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از آغاز صحن علنی مجلس در حمایت از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
کد خبر: ۶۶۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ - 14April 2024

حمایت نمایندگان مجلس از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، بامداد یکشنبه (۲۶ فروردین) ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایت‌های متعدد این رژیم از جمله حمله به بخش کنسولگری سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه شلیک شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حمایت از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

سیلی‌های بعدی به رژیم صهیونیستی محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود

علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس گفت: سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زده شد و اصابت موشک‌ها به اهداف مورد نظر صورت گرفته و فراتر از انتظار بوده است.

نماینده مردم محلات در مجلس خاطرنشان کرد: ضمن عرض خدا قوت به قهرمانان میهن، سپاه عزیز و نیرو‌های مسلح به خاطر تنبیه رژیم کودک کش و خون ریز رژیم صهیونیستی، به سران این رژیم می‌گوییم که این سیلی اولین سیلی است و اگر دست از پا خطا کنند، حتماً سیلی محکم‌تری دریافت می‌کنند و پاسخ طراحی شده ایران کوبنده‌تر خواهد بود.

سپاه پاسداران حامی مستضعفان است

البرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس با قدردانی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: بامداد امشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پاسخ دندان شکنی به رژیم صهیونیستی داد و اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی مستضعفان است.

طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، حمله سپاه دفاع مشروع از خود است

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس با قدردانی از نیرو‌های مسلح گفت: براساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، جمهوری اسلامی ایران طبق این اصل از امنیت خود به صورت مشروع دفاع کرد که این اتفاق مبارک را به فرماندهی کل قوا و مردم عزیز ایران تبریک عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار