پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در پی عملیات غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران

«واحد» در پی عملیات غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰ - 14April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در پی عملیات غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«دوران بزن و دررو تمام شده است»

امام خامنه‌ای

«دوران بزن و در رو تمام شده است این‌جور نیست که شما بگویید میزنیم و درمیرویم؛ نخیر، پاهایتان گیر خواهد افتاد و ما دنبال میکنیم. این‌جور نیست که ملّت ایران رها کند کسی را که بخواهد به ملّت ایران تعرّضی بکند؛ ما دنبال خواهیم کرد».

با شنیدن ‏‏اخبار غرورآفرین جبهه‌های نبرد علیه قوای شیطانی (اسرائیل غاصب) یکی پس از دیگری ، قلم قاصر است که احساسات خویش را ابراز کنم.

به نیروی مسلح جمهوری اسلامی اللخصوص سپاه پاسداران که‏‎ ‎‏خدایشان نصرت آخرین را نصیب فرماید ، تبریک عرض می کنم. مبارک باد بر شما‏‎ ‎‏عزیزان افتخارآفرین پیروزی بزرگی را که با یاری ملائکة الله و نصرت ملکوت اعلی‏‎ ‎‏نصیب اسلام و کشور عزیز ایران، کشور بقیة الله الاعظم ـ اروحناله الفداء نمودید.‏‎ 

‏رحمت واسعۀ خداوند برآن مادران و پدرانی که شما شجاعان نبرد در میدان کارزار و‏‎ ‎‏مجاهدان با نفس در شبهای نورانی را در دامن پاکشان تربیت نمودند،مژده باد به شما‏‎ ‎‏جوانان برومند در تحصیل رضای پروردگار که از بالاترین سنگرهای روحانی و جسمانی‏‎ ‎‏ظاهری و باطنی پیروزید. مبارک باد بر بقیة الله ـ ارواحناله الفداء ـ وجود چنین رزمندگان‏‎ ‎‏ارزشمند و مجاهدان فی سبیل الله که آبروی اسلام را حفظ و ملت ایران را روسپید و‏‎ ‎‏مجاهدان راه خدا را سرافراز نمودید.

ملت بزرگ ایران و فرزندان اسلام به شما‏‎ ‎‏سلحشوران افتخار می کنند، آفرین بر شما که میهن خود را بر بال ملائکة الله نشاندید و در‏‎ ‎‏میان ملل جهان سرافراز نمودید. مبارک باد بر ملت چنین جوانان رزمنده ای، و بر شما‏‎ ‎‏چنین ملت قدردانی که به مجرد فتح و پیروزی توسط رزمندگان به دعا و شادی‏.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار