جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان:

آغاز طرح عفاف و حجاب در گیلان/ تحرکات هنجارشکنان و باند‌ها تحت رصد اطلاعاتی قرار دارد

سردار «حسن‌پور» با تاکید بر اینکه هرگونه تحرکات هنجارشکنان به‌ویژه باند‌ها تحت رصد و اشراف اطلاعاتی قرار دارد گفت: برخورد با کسانی‌که در مقابلِ احکام خدا قرار می‌گیرند از مطالبات مردم و خانواده‌های معزز شهدا بوده است.
کد خبر: ۶۶۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱ - 13April 2024

آغاز طرح عفاف و حجاب در گیلان/ تحرکات هنجارشکنان و باند‌ها تحت رصد اطلاعاتی قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «حسین حسن‌پور» جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان امروز در رزمایش و شروع طرح عفاف و حجاب در استان گیلان با اشاره به آغاز این رزمایش در سطح کشور با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب اظهار داشت: نیروی انتظامی این ماموریت خطیر در حوزه عفاف و حجاب را با کمک سایر دستگاه‌ها انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه مأموران این طرح از طریق معاونین، پلیس‌های تخصصی، مدیران و فرماندهان دسته‌ها برای انجام مأموریت توجیه شده‌اند گفت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی همواره در دستور کار انتظامی قرار داشته است.

سردار حسن‌پور با اشاره به اینکه موضوع «عفاف و حجاب» در قرآن کریم به صراحت تاکید شده است افزود: کسانی‌که اقدام به کشف حجاب و هنجارشکنی کنند براساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، مجرم شناخته شده و برای آن مجازات حبس و جزای نقدی تعیین می‌شود.

وی با اشاره به آغاز طرح عفاف و حجاب، ۲۵ فروردین ماه در سراسر کشور تاکید کرد: این ماموریت با حضور پلیس‌های تخصصی، یگان ویژه و یگان امداد، پلیس افتخاری، بانوان گرامی و بسیج و.. آغاز و اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس در این ماموریت نیز همچون دیگر ماموریت‌ها در چهارچوب قوانین و مقررات، با اقتدار در صحنه حضور پیدا می‌کند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد افزود: با درایت پلیس و پشتیبانی خوبی که برای این طرح در نظر گرفته شده، اجازه نمی‌دهیم بعضی هنجارشکنان به پلیس اهانت کنند.

سردار حسن‌پور با تاکید بر اینکه هرگونه تحرکات هنجارشکنان به‌ویژه باند‌ها تحت رصد و اشراف اطلاعاتی قرار دارد تصریح کرد: برخورد با کسانی‌که در مقابلِ احکام خدا قرار می‌گیرند از مطالبات مردم و خانواده‌های معزز شهدا بوده است؛ این افراد در وهله نخست تذکر می‌گیرند و در صورت عدم توجه به تذکر، در چهارچوب قانون با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار