پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

میدان جنگ در غزه کاملاً به نفع جبهه مقاومت است

سردار اهوازیان گفت: میدان جنگ در غزه کاملاً به نفع جبهه مقاومت است و رژیم صهیونیستی در حال تحمل سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ است.
کد خبر: ۶۶۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ - 13April 2024

میدان جنگ در غزه کاملاً به نفع جبهه مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان دوران دفاع مقدس در شانزدهمین یادواره شهدای روستای مهدی‌آباد اظهار داشت: این مراسم‌ها و بزرگداشت‌ها برای جامعه انسان‌ساز است و باید آنها را حفظ و تقویت کرد.

وی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با تمام توان و نبوغ نظامی خود دفاع کردند و کم نگذاشتند، امروز هم حضور در جبهه جنگ فرهنگی مهم و ضروری است. سردار اهوازیان با اشاره به جایگاه شهیدان سید رضی موسوی و  زاهدی گفت: این شهیدان که در مکتب اهل بیت(ع) تربیت شدند، تمام عمر خود  را در حال مبارزه و جهاد در جبهه مقاومت برای حفظ امنیت مردم منطقه بودند.

وی با گرامیداشت سالگرد شهید صیاد شیرازی گفت: ما وظیفه داریم شرایط آن زمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم چراکه مردم و جوانان ما از وضعیت خفت بار دوران پهلوی ناآگاه هستند؛ روزگاری بر ملت ایران در دوران پهلوی گذشته است که با یاد آن انسان احساس حقارت و خجالت می‌کند.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: آمریکایی‌ها در دوران رژیم طاغوت بر مردم ایران ارجحیت داشتند و سگ آمریکایی بر شاه ایران شرافت داشت، اما امروز دشمنان کجا هستند و در چه جایگاهی قرار دارند. بسیاری از مردم جامعه ما در دوران گذشته در اوضاع فلاکت بار زندگی می‌کردند اما امروز می‌بینید در دورترین نقاط کشور هم رفاه و پیشرفت و امکانات تأمین شده است.

وی عنوان کرد: به برکت انقلاب و ولایت، امروز سربازان امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و گروه‌های مقاومت برخاسته از انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه از منافع جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند. همرزم شهید سلیمانی، مردمی بودن را از صفات مهم «حاج قاسم سلیمانی» برای جذب جوانان دانست و گفت: با مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان انس بگیرید و حقایق را برای آنها بیان کنید، دل‌های مردم برای پذیرش ارزش‌ها و حقانیت ما آماده است.

اهوازیان همچنین با اشاره به وضعیت جبهه مقاومت و جنایات اسرائیل در غزه گفت: آنچه در رسانه‌ها درباره جنگ غزه گفته می‌شود با آنچه که واقعیت میدان است تفاوت دارد؛ میدان جنگ در غزه کاملاً به نفع جبهه مقاومت است و رژیم صهیونیستی در حال تحمل سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها