نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

حفظ و نگهداری انقلاب از ایجاد آن سخت‌تر است

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت: ما انقلاب اسلامی را با سختی‌های زیادی به دست آوردیم که حفظ انقلاب از به دست آوردن آن سخت‌تر و دشوارتر است.
کد خبر: ۶۶۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵ - 13April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز ش های دفاع مقدس استان سمنان به همراه جمعی از معاونین  اداره کل با حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کردند.

در این دیدار سردار مطهری، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در سال گذشته به اهم اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف عمرانی و فعالیت های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دراین دیدار با بیان این که حفظ و نگه داشتن عمل صالح از انجام آن سخت تر است، افزود: ما انقلاب اسلامی را با سختی‌های زیادی به دست آوردیم که حفظ انقلاب از به دست آوردن آن سخت‌تر و دشوارتر است.

وی بر جمع آوری خاطرات رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: این خاطرات باید جمع آوری و به نسل های آینده منتقل شود.

وی با بیان این که تنها راه برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ آثار دفاع مقدس، الگوسازی برای جوانان و نوجوانان از راه هنر است. گفت: یکی از وظایف مهم نهادها و سازمان‌های مرتبط با امور شهدا و دفاع مقدس نشر و ترویج آموزه‌های الهام‌بخش دفاع مقدس با ابزارهای مختلف همچون ابزار هنر  و رسانه شامل هنر شعر،‌ تجسمی، سینما، تئاتر و سایر تولیدات رسانه‌ای است، چرا که تأثیر هنر در انتقال آموزه‌های  دفاع مقدس بسیار  تاثیر گذار است. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار