امام جمعه شهر شیروان:

شهدای مدافع حرم با همه وجود وارد عرصه جهاد شدند

حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: این شهدای مدافع حرم بودند که با صرف نظر از همه تعلقات دنیوی وارد عرصه جهاد شدند و ماندگارترین حماسه‌ها را به تصویر کشیدند.
کد خبر: ۶۶۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 13April 2024

شهدای مدافع حرم بودند که با صرف نظر از همه تعلقات دنیوی وارد عرصه جهاد شدندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «حسین تکمیلی» امام جمعه شهر شیروان در دیدار با همسر شهید مدافع حرم "مرتضی زرهرن" اظهار داشت: این شهدای مدافع حرم بودند که با صرف نظر از همه تعلقات دنیوی وارد عرصه جهاد شدند و ماندگارترین حماسه‌ها را به تصویر کشیدند.

 
وی ادامه داد: به برکت مجاهدت شهدای مدافع حرم گفتمان جهاد و مقاومت در میان افکار عمومی عزیز شده است و هر روز بر عزت پرچمداران این گفتمان افزوده می‌شود.
 
قاسم محمدزاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نیز در این دیدار با اشاره به ایثار و مجاهدت خانواده‌های شهدا ایشان را ادامه دهندگان راه شهیدان دانست و گفت: خانواده‌های شهدا همواره پای آرمان شهیدان خود ایستاده‌اند و با ثبات قدم همان مسیر را دنبال می‌کنند.
 
وی تکریم خانواده‌های شهدا را رسالت همه مسئولین و همه مردم دانست و با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تکریم و تعظیم خانوده‌های صبور شهدا از لوازم مهم ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها