امام جمعه بیله‌سوار:

دولت در بحث کنترل قیمت‌ها نهایت دقت را داشته باشد

حجت الاسلام «عزیزی» گفت: دولت در بحث کنترل قیمت‌ها و رفع موانع تولید نهایت دقت و تلاش را داشته باشد.
کد خبر: ۶۶۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶ - 13April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله‌سوار در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه ضمن توصیه همگان به رعایت تقوا الهی، فرمایش‌های اخیر مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر و سخنرانی در جمع مسؤولان را فصل‌الخطاب و راهگشا دانست و اظهار کرد: گفتمان درونی و بیرونی معظم له در موضوع انتقام از اسرائیل بسیار راهگشا و اتمام کننده است.

وی همچنین با توصیه به وحدت و اتحاد در کشور افزود: مسؤولان کشور لازم است در بحث خدمت‌گذاری و تشکر عملی از مردم در رفع مشکلات مردم نهایت تلاش و مجاهدت را بکنند.

امام جمعه بیله سوار ادامه داد: امروز بیشترین موضوع و مشکل مردم بحث گرانی و تورم است که متأسفانه در روز‌های اخیر بسیار ناراحت کننده است.

حجت‌الاسلام عزیزی گفت: سیاست‌های اقتصادی دولت باید قوی و راه‌گشا باشد و در بحث کنترل مازاد و قیمت‌ها و رفع موانع نهایت دقت و تلاش خویش را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کشور ایران هیچ بن بستی نداریم و با رعایت موضوعات مهم اقتصادی، می‌توان نتایج بهتری حاصل کرد، افزود: به عنوان نمونه می‌توان با اعلام‌کردن این دستورالعمل که هرگونه معادله و معامله ارز و سکه خارج از شبکه به عنوان قاچاق محسوب می‌شود، می‌توان بیشترین تأثیر گذاری در ثبات قیمت‌ها داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار خواستار برخورد قانونی با شرکت‌هایی که اخیراً در افزایش قیمت‌ها نقش اساسی داشتند، شد و گفت: این شرکت‌ها سالیان سال از سرمایه ملی استفاده کرده و اکنون به ارزش افزوده چند برابری رسیده‌اند و تنظیم قیمت‌ها با دلار تلگرامی در شأن بعضی از این تولید کنندگان نیست.

حجت‌الاسلام عزیزی به ایجاد جبهه عمومی و همگانی برای کنترل قیمت‌ها مثل زمان کرونا تاکید کرد و افزود: این امر می‌تواند بسیار کارگشا در راستای کنترل تورم باشد.

وی انتقام سخت و پشیمان کننده از رژیم غاصب صهیونیستی را مطالبه فرماندهی معظم کل قوا دانست و گفت: از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضا داریم در فرصت مناسب، دستور مقام معظم رهبری را به نحو احسن اجرا کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار در ادامه طرح بسیار عالی و مسلم فراجا در بحث عفاف و حجاب را بسیار خوب و عالی و قابل تحسین دانست و ادامه داد: از همه مردم و مسؤولان و قوه قضائیه و نهاد‌های نظارتی و امنیتی باید در تحقق این عملکرد خوب فراجا حمایت لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام عزیزی همچنین ضمن تبریک هفته بنیاد مسکن و تأسیس حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره)، یکی از مهمترین عنایات انقلاب اسلامی به مردم را تأسیس بنیاد مسکن دانست و تصریح کرد: در طول این چند سال، بیشترین خدمت رسانی در بحث مسکن محرومان و طرح‌های هادی و مسکن ملی را داشته است و در شهرستان مرزی بیله‌سوار مغان هم این خدمات چشم گیر بوده است که جا دارد از تمام زحمات آن‌ها در استان و شهرستان تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار