نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

نیروهای نظامی و انتظامی با هوشیاری توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند

آیت‌الله «خاتمی» بیان اینکه فعالیت نیروهای خدوم نظامی در زیر چتر ولایت، آمادگی و قدرت نظامی ایران را موجب شده است، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی کشور با هوشیاری و وحدت توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند
کد خبر: ۶۶۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲ - 12April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه نماز‌ جمعه شهر زنجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ایام اخیر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با دلارهای تلگرامی صحبت‌های قابل تاملی داشتند که فرمودند: بعضی از شرکت‌های بزرگ پر درآمد با مواد اولیه داخلی قیمت محصول خود را با دلار تلگرامی جعلی تنظیم می‌کنند، چرا که به دلار حاکمیت می‌دهید؟ چرا رقیب ریال را تقویت می‌کنید؟ و خواستار توجه جدی مسؤولین و پیگیری به این مسئله شدند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به برگزاری مطلوب جلسات انس با قرآن کریم، ضمن تقدیر از متولیان این برنامه‌ها افزود: امسال شاهد برگزاری محفل‌های قرآنی و قرائت‌های خوب بودیم، چنانکه مقام معظم رهبری هم به این مسئله تاکید داشتند.

وی با تاکید بر لزوم کسب آگاهی در مورد مسائل مختلف درج شده در فضای مجازی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد در بحث حجاب قانون وجود دارد، رعایت آن برای افرادی که حتی به شرع معتقد نیستند واجب است، لذا رعایت قانون بر همگان واجب است‌.

آیت‌الله خاتمی با تشریح جنایات آمریکا افزود: آمریکا هرگز دست از جنایت و حمله نکشید و تاریخ گواه آن است، برخی می‌گویند دانش هسته‌ای برایمان کارایی نداشت، اما در طول زمان ضرورت دانش هسته‌ای مشخص شد، قرآن به ما سفارش می‌کند اگر قوی باشیم دشمن فکر حمله نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به در پیش بودن روز ارتش، گفت: روزگاری ساخت موشک برایمان قابل باور نبود اما امروز موشک‌هایی با دقت بالا داریم، وحدت و اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای یک هدف مشترک برای یک فرمانده یک مملکت سبب بروز چنین دستاوردهایی شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت نیروهای خدوم نظامی در زیر چتر ولایت، آمادگی و قدرت نظامی ایران را موجب شده است، ادامه داد: نیروهای دریایی، زمینی، هوایی، سپاه، ارتش و انتظامی با هوشیاری و وحدت توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی تحولی در دوران دفاع مقدس ایجاد کرد، افزود: این شهید بزرگوار مدل و الگوی ارتش شد این همه هماهنگی، دستاورد و قدرت نظامی مرهون شهدای همچون شیرازی و نامجو هستند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها