مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع):

محور اصلی اسلام امروز اتحاد و انسجام در مقابل خبائث است

سردار سرتیپ پاسدار «‌رستگارپناه» گفت: مستضعفین مسلمان دریافتند که راه حیاتشان همان مسیری است که امام(ره) مشخص کرده است، در واقع مسئله و محور اصلی اسلام در این مقطع زمانی اتحاد و انسجام در مقابل خبائث است.
کد خبر: ۶۶۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶ - 12April 2024

محور اصلی اسلام امروز اتحاد و انسجام در مقابل خبائث استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار سرتیپ پاسدار «حسن رستگارپناه» مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) در مراسم هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم «جمال رضی» اظهار داشت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نمونه بارز جنگ‌های دوران جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به قیام ملت‌ها بر علیه طاغوتِ زمان افزود: همه تلاش مستکبرین عدم سرایت فرهنگ حق‌طلبی، فرهنگ مظلوم و دفاع از مظلومیت به جهان است.

سردار رستگار پناه راه نجات اسلام و راه نابودی ظالمان را مقابله با اسرائیل دانست و گفت: مستضعفین مسلمان دریافتند که راه حیاتشان همان مسیری است که امام مشخص کرده، در واقع مسئله و محور اصلی اسلام در این مقطع زمانی اتحاد و انسجام در مقابل خبائث است.

مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) با اذعان به اینکه در طول دو دهه گذشته آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بیش از ۱/۵ میلیون انسان را قتل عام کردند افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور قدرتمندانه و هوشمندانه نیرو‌های اسلامی همچون شهید رضی‌ها مانع پیاده‌سازی طرح‌های دشمن شدند.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن برملا کردن اهداف شیطان بزرگ در منطقه یک بنیاد جدید با سرمایه‌گذاری هم‌افزایی به نام جبهه مقاومت ایجاد کرد.

مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) رمز موفقیت ملت‌های مسلمان را اتحاد دانست و تصریح کرد: حاج قاسم با شناخت ظرفیت متراکم مسلمان، چون عراق، سوریه و.. ظرفیت فوق العاده‌ای را بوجود آورد که با اتحاد می‌توان دشمنان را از بین برد.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین به این باور رسیدند که مقاومت، عزت به همراه دارد افزود: هر قطره خون شهید هزاران جوشش دارد و این خون پیوند می‌خورد به خون‌های شهدای مظلوم غزه که ثمره آن نابودی اسرائیل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار