امام جمعه شهرستان دهلران؛

تقوای الهی، یادگار ماه مبارک رمضان می‌باشد

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: یادگار ماه مبارک رمضان تقوای الهی، اخلاق حسن، نماز اول وقت، قرائت قرآن است.
کد خبر: ۶۶۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ - 12April 2024

تقوای الهی، یادگار ماه مبارک رمضان می‌باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام حجت الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه  شهرستان دهلران  امروزدر خطبه های نماز جمعه اظهارداشت:یادگار ماه مبارک رمضان تقوای الهی ، اخلاق حسن، نماز اول وقت، قرائت قرآن و... است. 

وی افزود: یکی از آسیب‌های درون خانواده ها، عدم توجه و رعایت نکردن برخی موضوعات در درون خانواده است که باید والدین اثربخشی خود را مدیریت کنند و موضوعات دینی و اخلاقی را در وقت مناسب به فرزندان آموزش دهند.

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: فضای مجازی و رسانه‌ها یک تیغ دو لبه هستند که والدین باید بیش از پیش رعایت و مواظبت کنند تا فرزندان در مسیر الهی خود تربیت شوند و خدای ناکرده دچار انحراف نشوند.

 وی با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش خاطرنشان کرد: گفتمان امامین انقلاب اسلامی در خصوص ارتش و نقش ارتش در اوایل انقلاب و بعد از جنگ تحمیلی تا به امروز بر کسی پوشیده نیست و همیشه کشورمان به وجود ارتشیان عزیز و اقتدار جهانی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار کرده است.

 امام‌جمعه دهلران بیان کرد: تریبون نمازجمعه متعلق به مردم است و امام جمعه هم زبان گویای مردم است

 حجت‌الاسلام «موسوی» گفت:امام جمعه، دلسوز مردم و به دنبال رفع مشکلات است و وظیفه دارد که ندای مردم را پشت تریبون بیان کند و لذا هیچوقت نمی‌تواند نسبت به مطالبات و دغدغه‌های مردم بی تفاوت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار