امام جمعه مهدیشهر:

رژیم صهیونیستی به سختی تنبیه خواهد شد

حجت‌الاسلام «بارانی» گفت: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند که با به شهادت رساندن سربازان اسلام می‌تواند مسیر نابودی خودشان را به تعویض بیاندازد در حالی که امام خمینی (ره) فرمودند هر قدر از ما بکشید، ما بیدارتر می‌شویم.
کد خبر: ۶۶۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴ - 12April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «محمد بارانی» امام جمعه مهدیشهر  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به میزبانی مصلی این شهرستان ضمن اشاره به آخرین تحولات منطقه در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، غرب تنها ادعای حقوق بشر دارد.

وی با بیان اینکه تمدن غربی بر مبنای شر ایجاد شده است، افزود: تمدن غرب ظاهری آراسته و حرف‌های زیبا دارد که در زرورق‌های طلایی پیچیده شده، اما در عمل طی ماه‌های اخیر اتفاقات غزه خلاف ادعای غربیان را ثابت کرد.

امام جمعه مهدیشهر بیان کرد: اتفاقات غزه نشان داد که مدعیان حقوق بشر در مقابل کودک‌کشی و کشتار زنان و مردان فلسطینی بی تفاوت بوده و حتی از رژیم صهیونیستی حمایت کردند؛ در حالی که حتی بیمارستان‌های غزه هم در محاصره قرار داشت و مدعیان حقوق بشر حتی واکنش نشان ندادند.

بارانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیان او حتی دارو و غذا را بر روی مردم و کودکان غزه قطع کردند، بیان کرد: بیماران زیادی که در بیمارستان غزه زیر چادرها و ماسک‌های اکسیژن بودند به دلیل جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیان‌شان جان دادند و صدا از مدعیان حقوق بشر درنیامد.

وی با طرح این سوال که آیا این جنایت‌ها تمدن بشری هستند که هیچ کشور غربی در قبال این جنایت‌ها هیچ واکنشی نشان نداد؟ بیان کرد: حتی در سازمان ملل متهد هم شاهد بودیم که هیچ دفاعی از حقوق انسان‌های مظلوم غربی انجام نشد و این تمدنی است که دم از حقوق بشر می‌زند.

امام جمعه مهدیشهر در ادامه با اشاره به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کنسولگری در هر کشوری حکم خاک آن کشور را دارد؛ یعنی باید به صورت کامل محافظت شده و هیچ کشوری حق تعرض به آن را ندارد؛ در حالی که سردار زاهدی و یاران‌شان به صورت مظلومانه ای در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

بارانی با اشاره به اینکه اسرائیل بابت این جنایت تنبیه سختی خواهد شد، افزود: اسرائیل فکر می‌کند که با کشتن سربازان اسلام می‌تواند مسیر نابودی خود را به تعویض بیاندازد؛ در حالی که امام خمینی (ره) فرمودند هر قدر از ما بکشید، ما بیدار تر می‌شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار